English

با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی

امیرعبداللهیان: مسلمانان در مقابله با تحرکات ضدبشری رژیم صهیونیستی متحد شوند

دبیرکل دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی گفت که تنها راه نیل به حقوق ملت فلسطین، مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس است.

امیرعبداللهیان: مسلمانان در مقابله با تحرکات ضدبشری رژیم صهیونیستی متحد شوند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان با انتشار مطلبی در کانال تلگرام خود، اظهار کرد: بیت المقدس اولین قبله مسلمانان بوده و از اشغال این مکان مقدس توسط رژیم صهیونیستی از سال 1969 تاکنون، این اولین بار است که این رژیم در اقدامی بی شرمانه و ددمنشانه نسبت به ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه اقدام کرده است.

وی افزود: سیاست رژیم متجاوز صهیونیستی در تلاش برای تغییر پایتخت از تل آویو به بیت المقدس و سکوت جوامع بین‌المللی و حمایت منفعت طلبانه دولت آمریکا و سکوت برخی حاکمان عرب در این موضوع، رژیم صهیونیستی را گستاخ تر کرده و البته مردم مظلوم فلسطین را بر آن داشته است که با هر ابزاری در دفاع مشروع از خود و بر مبنای اصول شناخته شده در حقوق بین الملل اعتراض خود را اعلام و از حق مشروع و طبیعی خود دفاع نمایند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل عملیات شجاعانه و شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی در روز جمعه اخیر را نشانه تحول و تغییر در روند مقاومت و شروع مرحله نوین انتفاضه فلسطین دانست.

امیر عبداللهیان ضمن محکوم کردن ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه در مسجد القصی و بازداشت شیخ محمد حسین مفتی قدس شریف، خطاب به طرف‌هایی که چشم به سازش با رژیم نامشروع صهیونیستی دارند، گفت: باید این حقیقت را که رهبران مقاومت و مردم فلسطین مدتهاست به آن رسیده اند درک کنند که تنها راه نیل به حقوق ملت فلسطین، مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس است.

وی در پایان خواستار توجه مسئولانه و اتحاد همه جانبه مسلمانان جهان و نیز جوامع بین المللی در مقابله با تحرکات ضد بشری رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی