English

نماینده سپیدان: تقویت ارکان نظام فرض واجب است

نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت: تقویت ارکان نظام که یکی از آنها سپاه است، فرض واجب است.

نماینده سپیدان: تقویت ارکان نظام فرض واجب است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلاءالدین خادم در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، آزادسازی موصل را تبریک گفت و افزود:  اقدام شجاعانه عملیات موشکی سپاه پاسداران در برخورد با جریان تکفیری و تروریستی داعشی قابل ستایش است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس معیشت و اشتغال را مسئله مهم مردم و جوانان کشور دانست و افزود: تمرکز دولت و مجلس ضروری است و نباید با طرح مسائل حاشیه‌ای و سیاسی این مهم به فراموشی سپرده شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد ظلم بزرگی به جامعه خواهد بود. در همین راستا با توجه به محرومیت روستاها و واقعیت تلخ مهاجرت بی‌رویه مردم از روستا به شهرها که در دو دهه اخیر اتفاق افتاده و سبب شده که ضمن ایجاد آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی بسترهای تولید و  اشتغال کاهش یافته و به بحران اجتماعی و بیکاری دامن زده است. این مسئله نتیجه بی‌توجهی برخی از دستگاه‌های اجرایی کشور است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزارت راه و شهرسازی خواستار تعیین تکلیف راه‌های روستایی شد و افزود: وزارت راه باید برنامه خود درباره راه‌های روستایی را اعلام کند زیرا راه روستایی در این وزارتخانه در حد معاونت وزیر بود ولی اکنون به اداره کل تقلیل یافته است. این مسئله موجب محرومیت‌افزایی روستاها شده است.

وی از وزارت نیرو خواست تشکیل برخی شرکت‌ها در این وزارتخانه باعث بی‌توجهی به شرکت توانیر و توسعه و حفظ شبکه‌های برق و انرژی در روستاها نشود.

خادم تاکید کرد: سهم اعتباری توانیر باید پایدار باشد. کاهش سهم بودجه‌ای روستاها به صلاح نیست و  دولت  و مجلس باید مراقبت کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر نفت از ایشان خواست دستور دهد گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان سپیدان که  جزو مناطق سردسیر است  در اولویت قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه