English

مقیمی:

بهترین و قانونی ترین و بی حاشیه ترین انتخابات را برگزار کردیم

قائم مقام وزیر کشورامروز درسومین نشست فرمانداران استان تهران درفیروزکوه با بیان اینکه درشرایطی که دشمن همه امکانات را بسیج کرده که جمهوری اسلامی ایران را به انزوا بکشاند در این شرایط بهترین و قانونی ترین و بی حاشیه ترین انتخابات را برگزار کردیم .

بهترین و قانونی ترین و بی حاشیه ترین انتخابات را برگزار کردیم

به گزارش خبرگزاری موج محمدحسین مقیمی با اشاره به شرایط منطقه و موضع گیری هایی که خارج از کشور برای جمهوری اسلامی ایران حضور حدکثری مردم در پای صندوق های رأی بسیار اساسی و مهم اعلام کرد و افزود:به اعتقاد من برگزار کنندگان انتخابات یکی از عالی ترین انتخابات را در کشور به انجام رساندند و با حضور حداکثری و چشمگیر مردم اقتدار ملی ما را به رخ جهانیان کشاندند که از این نظر باید به خود ببالیم.
وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا به عربستان می آید و کشورهای مرتجع منطقه جمع می شوند و علیه جمهوری اسلامی اتحاد تشکیل می دهند، اظهارداشت : آنها می خواهند علیه ایران موضع گیری کنند آنچه آنها را خلع سلاح می کند انتخاباتی است که شما برگزار کردید.
قائم مقام وزیرکشور تصریح کرد: اینکه حالا بعضی ها نمی توانند حلاوت و شیرینی و تأثیر انتخابات را بر تولید امنیت و افزایش اقتدار ملی کشور متوجه شوند مشکل خودشان است.
مقیی با اشاره به اینکه آنهایی که سیاست، اقتدار ملی و حضور مردم در پای صندوق های رأی را متوجه می شوند عنوان کرد: آنها می دانند که جمهوری اسلامی ایران، دولت و وزارت کشور چه اقدام بزرگی انجام داده است.
وی درخصوص اعتراضات به انتخابات شوراها نیز گفت: در رابطه با اعتراضات انتخابات شوراها نیز به همه اعتراضات به طور کامل رسیدگی شد و بحمدلله سلامت و نتایج انتخابات تأیید شد.
قائم مقام وزیرکشوربا بیان اینکه اینها جزو افتخارات شماست که توانستید دین خود را برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ادا کنید افزود: این افتخار و حلاوت و شیرینی آنقدر مهم است که حرف هایی که علیه آن گفته می شود بی ارزش و قابل توجه نیست.
مقیمی تاکید کرد: چرا که آنها می خواهند این کار بزرگ شما را کم بها و کم ارزش جلوه دهند و زیر سوال ببرند.
وی با اشاره به اینکه باید دقت شود که تحت تاثیر حرف ها و صحبت های این آدم ها که نه سیاست، نه اقتدار ملی و نه رأی مردم و نه حضور حداکثری مردم را درک می کنند قرار نگیریم تصریح کرد: چرا که شما انتخابات بسیار خوبی را برگزار کردید و اجر شما نزد خداوند متعال محفوظ است.
مقیمی اظهارداشت : این کار باارزش ، پاسداری از خون شهداء و اندیشه های امام(ره) و عمل به فرمایشات و نظرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود.
قائم مقام وزیرکشور گفت: حرف ما آن نیست که چه کسی رأی آورده چه کسی رأی نیاورده و چه کسی بازنده است. این مسأله نیست مهم آن است که انتخابات قانونمند و با حضور حداکثری مردم و رعایت مر قانون و با حفاظت و پاسداری از رأی مردم به خوبی برگزار شده است.
مقیمی افزود:ما تکلیف خود را به شایستگی انجام دادیم چرا که مر قانون را به درستی انجام دادیم و بقیه هم در صورت دخالت باید پاسخگو باشند و نباید از تریبون نماز جمعه استفاده می کردند.
وی تاکید کرد: آنچه که به ما مرتبط می شود برگزاری یک انتخابات سالم با رعایت مر قانون و حضور حداکثری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل است و هیچ گروه و حزب و کشوری نمی تواند بر انتخابات ما ایراد بگیرد چرا که همه دلسوزان نظام قبول دارند که ما یک انتخابات بسیار سالم و خوبی را برگزار کردیم.
وی بیان اینکه شما به عنوان نمایندگان دولت می خواهیم از این مهم دفاع کنید و به مردم بگویید که بدانند امروز شما در دنیا سرافرازید که توانستید مردم را پای صنوق های رأی بیاورید ،افزود: اگر انتخابات سالم نبود و حضور مردم را نداشتیم با مشکلات جدی مواجه می شدیم و شما کاری کردید بزرگ و مهم که کشور را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کردید.
وی با اشاره به سوره انشراح و تلاوت آیات آن گفت: این سوره را هر صبح تلاوت کنید که بر اساس آن ما نباید از کارهای خوبی که انجام دادیم آنقدر خوشحال شویم و از کارهای بی نتیجه آنقدر غمگین بلکه ما وظیفه داریم کارها را به طور متعادل و در حد مطلوب و برای رضای خدا به انجام برسانیم.
وی افزود: شما به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت باید بدانید اداره شهرستان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، بهداشت، خدمات و... در دست شماست و جایگاه بسیار والایی دارید و کسی نباید در این حوزه دخالت کند و اگر در جریان انتخابات و مناظره ها دولت قول و قرارهایی داده است شما به عنوان نماینده دولت باید از آن قول و قرارها پشتیبانی کنید و در جهت رفع خواسته و نیاز های مردم بکوشید.
وی بیان اینکه از انتقادها در جهت مطلوب بهره ببریم و تمامی آنها را در جهت رشد و پیشرفت مرور کنیم و ببینیم که در طی چهار سال گذشته چه اشکالی بوده و به امید خدا در دولت دوازدهم آن اشکالات نباشد اظهارداشت: از دو دیدگاه می توان به بحث مهم شوراها اشاره کرد: اول آنکه 120000 منبع انسانی و مدیر که می توان از آن در جهت رشد و تعالی، توسعه اقتصادی کشور در شهرها و روستاها بهره جست و دوم آنکه اگر تعداد محدودی با عدم رعایت اخلاق و هزینه کلان بر روی کار آمدند بر عملکرد آنان باید نظارت شود.
وی تاکید کرد: هر مصوبه ای که تصویب می شود باید به دقت نظارت شود و افرادی که در شورای بخش انتخاب می شوند باید افرادی با تجربه و کار بلد و شایستگی لازم را دارا باشند و از این پتانسیل نیروی انسانی در شهر و روستا، با توجه به محدود بودن منابع دولت می توان در جهت بسیج کردن منابع مردمی بهره جست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه