English

وزیر ارتباطات در جیرفت:

دولت دوازدهم ‌کارآمدتر از دولت یازدهم خواهد بود

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم را دولتی کاراتر از دولت یازدهم دانست و گفت: به‌دلیل داشتن تجربه چهار سال گذشته و دانستن ضعف و قوت‌ها دوازدهم می‌تواند، موفق‌تر باشد.

دولت دوازدهم ‌کارآمدتر از دولت یازدهم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج ، مسعود واعظی در بیست و چهارمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در جمع مسئولان کشوری و استانی در جیرفت اظهارداشت: اتاق بازرگانی در استان کرمان کمک بزرگی به منطقه می‌کند.

وی تصریح کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان، گام مهمی برای توسعه مناطق مختلف استان است که کار بسیار عظیم و بزرگی در این منطقه به این واسطه انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ایران را فقط تهران نمی‌بینیم، افزود: ایران زمانی توسعه پیدا می‌کند که تمام مناطق آن توسعه یابد.

وی افزود: مکان‌هایی که در گذشته امکانات داشته‌اند، می‌توانند توسعه یابند، اما مناطقی که در گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

واعظی با بیان اینکه دولت یازدهم تمامی بودجه عمرانی خود را متمرکز در مناطق کمتر توسعه یافته کرده است عنوان کرد: بر اساس محدودیت‌های بودجه‌ای که داشتیم کارهای مهمی در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همایش‌ها در مراکز استان برگزار می‌شود اما امروز کار بزرگی در این منطقه انجام شده است و این نشست در جیرفت برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انتخابات گذشته با بیان اینکه در انتخابات در کشور اقتدار نظام را نشان دادیم افزود: رئیس جمهور خدمت‌گزار همه مردم ایران است و تلاش دارد به پس لرزه‌های انتخابات خاتمه دهد و یک فضای صمیمی ایجاد کند.

وی دولت دوازدهم را دولتی کاراتر از دولت یازدهم دانست و گفت: به‌دلیل داشتن تجربه چهار سال گذشته و دانستن ضعف و قوت‌ها دوازدهم می‌تواند، موفق‌تر باشد.

واعظی تصریح کرد: امروزه بسیاری از موانع و مشکلات کشور برطرف شده است و در مابقی موارد نیز در حال انجام کار است.

وی با اشاره به اینکه مناطق محروم و مرزی در اولویت دولت دوازدهم هستند با بیان اینکه وزارت ارتباطات مسئول ارتباطی کشورهای همسایه است، گفت: آمادگی این را داریم که همه امکانات را در اختیار استان‌ها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم برای اینکه محصولات و بازار روسیه را فراهم شود، کمک کنیم گفت: بازار روسیه، بازاری بسیار بزرگ و خوبی برای صادرات محصولات ایرانی است و به این منطقه کمک می‌کنیم که محصولات خود را به این بازار ارسال کنند.

واعظی با اشاره به اینکه زمانی منطقه آباد می‌شود که محصول از کشور خارج شود و ارز وارد شود خاطر‌نشان کرد: تلاش داریم زیر ساخت‌های استان توسعه پیدا کنه که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است اما آنچه که مهم است باید آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امروز دراین منطقه حدود 230 روستا را به اینترنت متصل می‌کنیم بیان کرد: تاکنون 190میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که تا پایان سال 244 روستا را متصل کنیم و باید 2 شهر دیگر را نیز به نسل 3و 4 اینترنت مجهز کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دو شهرستان نیز به نسل 3 و 4 مجهز می شوند، افزود: 26 شهر دیگر نیز به نسل سوم و 24 شهر به نسل چهارم اینترنت مجهز می شوند.

وی گفت: بنا داریم تا پایان امسال هزار و 24 روستای استان کرمان را به اینترنت متصل کنیم و 15 شهر به نسل سوم و 16 شهر به نسل چهارم متصل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی