English

سخنگوی وزارت خارجه:

ارتباط دادن مسائل داخلی بحرین به ایران دستاویزی نخ‌نما شده است

قاسمی گفت: فرافکنی و متهم کردن مستمر همسایگان راه‌حل مشکلات داخلی بحرین نیست.

ارتباط دادن مسائل داخلی بحرین به ایران دستاویزی نخ‌نما شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد تلاش دیگر بار مقام‌های امنیتی بحرین برای ارتباط دادن مسائل داخلی این کشور با جمهوری اسلامی ایران، آن را دستاویزی نخ‌نما و شکست خورده برای سرپوش نهادن بر مشکلات داخلی خود دانست و افزود: دولت بحرین هر از چندی به بهانه مقابله با هسته‌های تروریستی خبر از دستگیری تعدادی از اتباع این کشور می‌دهد و ادعا می‌کند آنها با جمهوری اسلامی ایران در ارتباط بودند.

قاسمی خاطرنشان کرد: جامعه بین‌الملل به خوبی واقف است که بحران داخلی ٦ ساله بحرین نتیجه رویکرد امنیتی دولت به اعتراضات مدنی و مسالمت‌آمیز اکثریت مردم این کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر به دولت بحرین توصیه کرد که به جای فرافکنی مستمر و متهم کردن کردن همسایگان که سیاستی کهنه و ناکارآمد است، به توصیه‌های مکرر جامعه بین‌المللی برای کنار گذاشتن رویکرد امنیتی به اعتراضات مدنی و آغاز مذاکره با رهبران اعتراضات مردمی پاسخ مثبت دهد.

وزارت کشور بحرین مدعی شد دو شبکه تروریستی را شناسایی و هفت نفر از اعضای آنها را بازداشت کرده است که برخی از این افراد در ایران و عراق آموزش دیده و هدایت می‌شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه