English

بروجردی:

بررسی موضوعات امنیتی در مشهد اهمیت ویژه‌ای دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بررسی موضوعات امنیتی در مشهد مقدس به دلیل جایگاه والا و بالایش در جهان اسلام و کشور به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بررسی موضوعات امنیتی در مشهد اهمیت ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری موج، علاء الدین بروجردی در دیدار با استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در چارچوب وظیفه نظارتی خود هر چند مدت یک بار، سفرهای استانی را با اولویت استان‌های مرزی در برنامه کاری خود داشته و دارد.

وی با بیان این که در دور جدید از سفرهای استانی توفیق حاصل شد تا با تعدادی از اعضای کمیسیون به مشهد مقدس سفر کنیم، افزود: نخستین اقدام این کمیسیون برگزاری شورای تامین است که در آن مجموعه مسائل امنیتی استان بررسی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی موضوعات امنیتی در مشهد مقدس به دلیل جایگاه والا و بالایش در جهان اسلام و کشور به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بروجردی ادامه داد: یکی از چالش هایی که مدت‌هاست گریبانگیر این کلانشهر مذهبی شده، حاشیه نشینی است که برای اشراف و اطلاع کامل از مشکلات موجود در این پهنه‌ها، بازدید میدانی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که کاستی های احتمالی در حوزه های امنیتی و موضوعات مرتبط با حاشیه نشینی را احصا کرده و برای حل آن ها برنامه ریزی و اقدام مناسب، انجام دهیم.

همچنین در ابتدای این جلسه استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای تامین، گزارشی از اقدامات صورت گرفته، نیازها و مطالبات حوزه کاری خود را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه