English

نماینده مجلس:بیشترین شهدای تروریستی مربوط به جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:بیشترین شهدای جهان از دست تروریست های جنایتکار مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مجلس:بیشترین شهدای تروریستی مربوط به جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج ، سید کمال الدین شهریاری چهارشنبه شب در آئین سی و ششمین سالگرد و گرامیداشت 2تن از شهیدان هفتم تیر درسالن شهدای خلیج فارس روستای بحیری شهرستان دشتی بااشاره به جنایات منافقان و تروریست ها در دهه 60 و کشتار وجنایت های بی رحمانه مردم بی گناه ومسئولان نظام اسلامی افزود: منافقان اوج جنایت خود را در حادثه هفتم تیر نشان دادند.
وی یادآورشد:ایران اسلامی تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سلطه‌پذیر و نوکر ابرقدرت‌ها و نیابت آن قدرتها در منطقه خلیج فارس بود.
شهریاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفتم تیر شهیدان دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش اظهارداشت:ایران در رژیم گذشته خود تحت فشار ابر قدرتها نقش ژاندارم‌ منطقه را ایفا می‌کرد و این همان کاری است که عربستان تلاش می‌کند امروز انجام دهد ولی به لحاظ نیروی انسانی ساختار لازم را ندارد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود:از زمانی که ایران اسلامی از زیر سلطه ابرقدرت‌ها خارج شد توطئه و دشمنی ‌های استکبار علیه نظام، مردم و مسئولان آغاز شد و این اقدامات تاکنون نیز پایانی نداشته است.
وی فاجعه هفتم تیر سال 60 در سرچشمه تهران را نمونه‌ای از جنگ بین حق و باطل دانست و گفت: درحالی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انواع توطئه‌ها شامل جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، بی ثبات کردن کشور، و ترفندهای مختلف اقتصادی، مالی، دارویی و دیگر توطئه‌ها علیه ایران اجرا می شود جمهوری اسلامی ایران را به تروریست و ضد حقوق بشر معرفی می‌کنند.
وی گفت: مهمترین ویژگی بارز شهیدان شهریاری و حیدری 2تن از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در سال 1360ولایت مداری، شجاعت، دلیری، بصیرت، تقوا، تواضع، مردم داری و عمل صالح آنان بود که نام و یاد آنان در این مدت زنده و سبب عزت و قهرمان پرور استان بوشهر شده است.
شهریاری با بیان اینکه مبارزه بین حق و باطل تمام شدنی نیست تاکید کرد: تا زمانی که ملت ایران آزادی و استقلال خودشان را فریاد می‌زنند این دشمنی‌ها و ترفندها ادامه دارد.
وی با اشاره به عملیات تروریستی در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست‌ها که قصد داشتند نمایندگان ملت را به خاک و خون بکشانند از مردم عادی هم رحم نکردند و آنان را بی گناه به شهادت رساندند.
شهریاری با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی اکنون انتقام خون شهیدان در مبارزه با تکفیری‌ها را می‌گیرند گفت: رزمندگان ایران اسلامی به ازا هر یک نفر، 10 نفر از سران تروریست‌ها را به هلاکت می‌رسانند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم انقلابی ما با تقدیم خون خود وجانفشانی ها در 40 سال گذشته همواره در پشت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی مقاوم و استوار ایستاده اند.
استان بوشهر نیر در حادثه هفتم تیر دو شهید گرانقدرشهیدان سید میربهزاد شهریاری وعباس حیدری تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
شهید میر بهزاد شهریاری در 17 دی 1333 خورشیدی در روستای بحیری از توابع شهرستان دشتی در استان بوشهر به دنیا آمد.
شهید شهریاری در انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم رودباران شهرستان های تنگستان، دشتی، دیر، کنگان و جم به مجلس راه یافت و در کمیسیون کشاورزی و عمران روستائی مجلس فعالیت کرد.
روستای بحیری شهرستان دشتی با یک هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه