English

یحیی صفوی سخنران جلسه‌ آتی گفت‌وگوهای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

بیست و یکمین جلسه از ‌گفت‌وگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۶ در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

یحیی صفوی سخنران جلسه‌ آتی گفت‌وگوهای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

به‌ گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری سخنرانِ بیست و یکمین جلسه‌ی گفتگوهای راهبردی است.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی، شخصیت­‌ها و نخبگان صدیق کشور، تجارب ارزشمندی را در فرآیند پیشبرد انقلاب و پیشرفت کشور و نیز رفع موانع و مشکلات فراملی، منطقه­‌ای و ملی کشور در نهادهای نظامی-امنیتی، قوای مجریه، مقننه و قضائیه و نهادهای مردمی و بخش خصوصی اسلامی کسب کرده‌اند.

انتقال این تجربیات و دانش مسئولان پرسابقه و تأثیرگذار در روند پیشرفت انقلاب اسلامی و نیز مؤثر در نظام‌سازی جمهوری اسلامی ایران می­‌تواند چراغ راهی برای حرکت­‌های آینده کشور تلقی گردد. برای بهره‌­گیری از این تجارب ارزشمند، برگزاری نشست­‌های راهبردی در دستور کار  «مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» قرار گرفت تا ان شاء الله بتواند با وقوف بر مسائل کلان و چالش‌­های عمده، از فرصت‌ها، بهتر در جهت بهره‌­گیری در جهت تدوین سند الگو استفاده نماید.

جهت دریافت اطلاعات مرتبط با جلسه‌های پیشین به بخش گفت‌وگوهای راهبردی وبگاه مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رجوع نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه