English

ابوطالبی:

روحانی دامن‌زدن به تفرقه در شرایط کنونی را به مصلحت ایران نمی‌داند

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در واکنش به حواشی ایجاد شده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن شعارهای توهین آمیز علیه رییس جمهور کشورمان از سوی برخی تاکید کرد: دکتر روحانی نه می‌پسندد و نه می‌پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، به ویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه‌دار شود ولی دامن‌زدن به تفرقه و بحران‌آفرینی را در شرایط کنونی به مصلحت ایران نمی‌داند.

روحانی دامن‌زدن به تفرقه در شرایط کنونی را به مصلحت ایران نمی‌داند

به گزارش خبرگزاری موج، حمید ابوطالبی در کانال تلگرامی خود نوشت: «رییس‌جمهورمظلوم است؛ او نماد عقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق‌مداری در کشور است و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمان‌هایش اصالت دارد.

دکتر روحانی دوقطبی‌سازی، نه در موضع کلام و قلم و نه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون و عمل را به مصلحت کشور نمی‌داند و همه را به آرامش حول محور «قانون و رهبری» فرا می‌خواند. اینکه عده‌ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی‌شده بوده، برخی ندا سر دهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده‌ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سر نیزه کردن بسازند، به مصلحت هیچ‌کس نیست.

دکتر روحانی نه می‌پسندد و نه می‌پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، به‌ویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه‌دار شود ولی دامن‌زدن به تفرقه و بحران‌آفرینی را در شرایط کنونی به مصلحت ایران نمی‌داند. بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری در کشور پیموده شده و همه در برابر آن سر تعظیم فرود آورند.

اما مردم و رسانه‌های جمعی و مجازی وظیفه‌ای دیگر دارند و آن آگاه‌سازی فکری و ایمن‌سازی روانی جامعه در برابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت‌الشعاع قرار دادن تمامی عظمت‌آفرینی‌های مردم روزه‌دار مظلوم در روز قدس است.

باید یک بار برای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی‌آفرینی و تخریب امیدهای این ملت، نه گفت.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه