English

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

خلأهای موجود در تحقق اقتصاد مقاومتی با تبلیغ صحیح پر شود

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: امروز خلأهای موجود در بخش‌های مختلف به‌ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی باید با تبلیغ صحیح پر شود.

خلأهای موجود در تحقق اقتصاد مقاومتی با تبلیغ صحیح پر شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی به مناسبت هفته اطلاع‌رسانی دینی، با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بالاترین و منسجم‌ترین مجموعه‌ای است که در طول تاریخ تبلیغاتمان داشته‌ایم، اظهار داشت: این نهاد باید چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن کند.

وی تصریح کرد: اگر این چهره با آن جمال جمیل که قرآن و سنت در همه ابعاد به آن دعوت کرده‌اند، از زیر نقاب مخالفان اسلام و کج‌فهمی‌ها خودنمایی کند، اسلام جهانگیر خواهد شد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با یادآوری اینکه نخستین روز تیرماه هر سال مصادف است با سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن این روز را به فعالان حوزه فرهنگ و تبلیغ دین تصریح کرد: بی‌تردید برکت حضور این نهاد انقلابی باید بیش ‌از پیش در تمام شئون فرهنگی جامعه جاری باشد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید جدا کردن فرهنگ به‌عنوان مقوله‌ای مستقل، بزرگ‌ترین جفایی است که در طی سال‌های گذشته به این حوزه و به‌تبع آن جامعه تحمیل ‌شده است.

وی افزود: نگاه کلی‌نگر در این زمینه می‌تواند خلأهای موجود در بخش‌های مختلف، به‌ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی را پرکرده و ضمن روان‌سازی چرخ‌دنده‌های توسعه، نویدبخش روزهای روشنی برای میهن عزیز اسلامی‌مان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه