English

به مناسبت روز جهانی قدس ۱۳۹۶ منتشر شد

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

جهاد مظلومانه شما ملت فلسطین، همواره موجب افشای دشمن شده و چهره حقیقی او را به نمایش گذاشته است.

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطینِ نهاد ریاست جمهوری به مناسبت روز جهانی قدس سال 1396 بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه با اشاره به وقایع تلخ امروز منطقه بر ضرورت نامگذاری روزی به نام «قدس» در تلاطم کنونی غرب آسیا تاکید شده است. در بخشی از این بیانیه ضمن اشاره به مسئله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این سؤال پرسیده می شود که: بهتر است ملت های جهان از خود بپرسند این همه خونریزی در مقطع کنونی به نفع کدام رژیم است؟

متن بیانیه مذکور به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری به مناسبت روز جهانی قدس 1396

و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون

به راستی در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد( انبیاء 105)

"هریک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است."- ( مقام معظم رهبری دام ظله العالی)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است. روز قدس میراث گران‌بهای رهبر فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) است .این روز، روز کنار گذاشتن همه سلیقه هاست. روز بازتاب خشم خروشان همه آزادیخواهان و مظلومان جهان بر علیه رژیم صهیونیستی و هر چه فرهنگ اشغال و اشغالگری است.

رویدادهای تلخ امروز منطقه و جهان به وضوح موید این نکته است که انتخاب روز جهانی قدس از ضروریات مسلم نشات گرفته از بینش رهبر  انقلاب بوده  تا همه مردم دنیا را از غارتگری بین المللی آمریکا و رژیم غاصب اشغالگر آگاه نماید..

رژیم غاصب و نژاد پرست صهیونیستی در تلاش برای حذف آرمان فلسطین با استفاده از درگیری های منطقه و گسترش تفکر تکفیری و مسئله عادی سازی روابط با کشورها است تا ثبات بین المللی و توان اقتصادی خود را افزایش داده و  انواع طرح های دور و نزدیک خود را عملی سازد.

حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی کشورمان همواره موجب نگرانی رژیم اشغالگر قدس و همه نظامهای غربی حامی آن شده تا جایی که با طرح انواع برنامه های حمایتی از رژیم صهیونیستی از انتقال سفارت آن به بیت المقدس تا تجمیع سران عرب و تشکیل ناتوی عربی به تبلیغات گسترده ایران ستیزی و اسلام ستیزی دامن زده غافل از اینکه تزلزل ثبات حکومتی و بروز زمینه اختلاف در کشورهای عربی، جنایات علیه مردم یمن، گسترش جنگهای تکفیری در منطقه همراه با فروش تسلیحات به کشورهای عربی توازن قوا را چنان بر هم خواهد زد که اسرائیل را در آینده در حسرت  امنیت کنونی گذارد.

لازم است ملتهای جهان که اکنون درگیر انواع عملیاتهای تروریستی می باشند از خود بپرسند که این همه کشتار و خونریزی در دنیا و علی الخصوص در منطقه خاورمیانه به سود چه جریان و کشوری است؟!!!!

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فسطین در نهاد ریاست جمهوری یاد آور می شود که جهاد مظلومانه شما ملت فلسطین، همواره موجب افشای دشمن شده و چهره حقیقی او را به نمایش گذاشته است و نشان داده که زمامداران آمریکا و برخی دولتهای اروپایی و عربی در کنار چهره کریه و منفور رژیم صهیونیستی با شعار های منافقانه در باب حقوق بشر و آزادی و مبارزه با تروریسم چقدر به دروغ و فریب و رذالت آلوده بوده است . دیدیم که حمایت اخیر دولت آمریکا از اسرائیل و ادعاهای خنده آور آنها نمونه روشنی از بی رحمی، شقاوت و بی منطقی بود که در برابر چشم همه آزادیخواهان به نمایش گذاشت.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری ضمن تاکید بر حمایت از حقوق حقه ملت فلسطین تا آزادی سرزمین قدس شریف از همه آزادیخواهان سراسر دنیا  و مردم کشورمان دعوت می کند در حضوری پر شور در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت مستمر خود را از انتفاضه و مقاومت مردم مظلوم فلسطین ابراز دارند.

باشد که با تحقق سنت الهی " ...کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله والله مع الصابرین" شاهد پیروزی شما و سرزمینتان باشیم.                                                                                             

کمیتهحمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین - نهاد ریاست جمهوری

30 خرداد 1396

25 رمضان المبارک 1438

20 ژوئن 2017

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه