English

رییس ستاد نمازجمعه تهران:

تهدید دشمنان موجب حضور مضاعف مردم در راهپیمایی روز قدس است

رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: حضور در روز جهانی قدس و یا مناسبت های دیگر نشانه شعور بالای سیاسی یک ملت و درک صحیح شرایط بین المللی و منطقه ای است و تهدیدهای دشمنان صرفا موجب تقویت این حضور می شود.

تهدید دشمنان موجب حضور مضاعف مردم در راهپیمایی روز قدس است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدباقر پیشنمازی روز پنجشنبه درباره حضور مردم در روز قدس و اهمیت افزود: روز قدس از اقدامات نمادینی است که به ابتکار امام راحل اعلام شد و یک مناسب سیاسی - عبادی است که از همان زمان اعلام آن تا امروز هرسال با شکوه تر و با اقبال و حضور چشمگیر مردم برگزار می شود. 

وی ادامه داد: برگزاری هرساله این مراسم نمادین در کشورهای مختلف جهان و نه تنها در کشورهای اسلامی باعث شده است که همه ظلم ستیزان دنیا به این مراسم ملحق شوند.

پیشنمازی گفت: روزجهانی قدس به نماد مقاومت و پایداری مسلمانان در برابر زورگویی های ابرقدرت های جهان تبدیل شده است. متاسفانه دشمنان یک غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی را در قلب کشورهای اسلامی کاشتند تا بتوانند سیاست های تفرقه افکنان خود را توسط آن دامن بزنند.

رییس ستاد نمازجمعه تهران گفت: شاهدیم که در سال های گذشته با فریب بعضی از مسلمانان تحت تاثیر وهابیگری آل سعود، سازمان های تروریستی اجاره ای به وجود آمدند و باعث قتل و کشتار دهها هزار مسلمان و آدم های بی گناه در سوریه و عراق و کشورهای مختلف جهان شدند که این شرایط هر فرد کم اطلاع حتی از مسایل سیاسی را هوشیار و بیدار می کند.

وی تاکید کرد: اقتدار و عزت ما همدلی، همبستگی و در کنار هم و باهم بودن است و راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید فطر از نمادهای این همبستگی و همدلی است.

پیشنمازی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را دارای پیام برای دنیا دانست و علت حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی را احساس بازتاب هر ساله این همبستگی در دنیا و علم به این واقعیت خواند که مجد و عظمت ملت های اسلامی از همین طریق به وجود می آید. 

وی اضافه کرد: ما هرچه قدرتمندتر، عزتمندتر و سربلندتر ظاهر شویم، تهدیدها و خطرها را بیشتر دفع می کنیم و امنیت بیشتری برای کشور ما ایجاد می شود که در سایه این امنیت و آرامش، شکوفایی در همه زمینه ها صورت می گیرد.

رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: حضور مردم در همه صحنه ها نشان از شعور سیاسی بسیار بالایی دارد که مردم ما از آن برخوردارند و اصلا نیازی به توصیه ندارند و هرجا که احساس می کنند که لازم است در کنار هم قرار گرفتند و تبدیل به نماد عزت و اقتدار شده اند و این باعث شگفتی همه مردم دنیا شده که چه عاملی باعث می شود مردم با زبان روزه و گرمای هوا اینطور با انرژی و با شکوه حضور پیدا می کنند. 

پیشنمازی با بیان این که این حضور نشانه شعور بالای سیاسی یک ملت و درک صحیح شرایط بین المللی و منطقه ای است، افزود: رسانه ها هم اگر بتوانند به خوبی این حضور را بازتاب دهند باعث بیداری اسلامی بیشتر در منطقه خواهد شد و سایر کشورهای منطقه هم به این پرچمی که ملت ایران در دست گرفته است، ملحق خواهند شد، پرچمی که از روز اول پیروزی انقلاب به اهتزار درآمده و همه ملت های دنیا چشم به آن دوخته اند.

وی در ادامه به عملیات تروریستی اخیر به مجلس و حرم مطهر امام راحل اشاره کرد و گفت: این قبیل عملیات همیشه نتیجه عکس داده و انگیزه حضور مردم ما را بیشتر کرده و می کند. 

رییس ستاد نماز جمعه تهران یادآور شد: هر وقت آمریکایی ها قبل از مناسبت های 22 بهمن یا روز قدس تهدید می کردند جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی چند برابر می شد، یعنی این تهدیدها نه تنها باعث کاهش نمی شود بلکه حضور مضاعف را در پی دارد. 

وی در پایان تاکید کرد: امسال هم صرف اطلاع رسانی منجر به حضور خواهد شد و این تهدیدها هم تاثیر مثبت می گذارد، به طوری که ما شاهد حضور باشکوه تر خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه