English

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

مساله فلسطین با اقدامات گروه های تکفیری از یاد نمی رود

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منا سبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

مساله فلسطین با اقدامات گروه های تکفیری از یاد نمی رود

به گزارش خبرگزاری موج، متن بیانیه به شرح ذیل است: هر وجب از خاک فلسطین یک وجب از خانه ی مسلمین است و هر حاکمیتی به جز حاکمیت اسلام و مردم مسلمان فلسطین، حکومتی غاصب محسوب می شود. هدف والای امت اسلامی یعنی آزادسازی همه فلسطین بدون چشم پوشی از یک وجب از این سرزمین اسلامی، تنها با صبر و تدبیر و توکل و مجاهدت همگانی گروه های مقاومت و ملت ها و دولت های اسلامی محقق خواهد شد. امید بستن به نجات فلسطین از طریق آمریکا و هم پیمانانش، یک اشتباه تاسف انگیز است.

یکی از مهمترین مسایل منطقه، مقابله همگانی با گروه های تکفیری نظیر داعش، جبهه النصره و دیگر گروه ها است، چرا که در غیر این صورت، به علت بحران آفرینی مستمر تکفیری ها، مساله فلسطین در حاشیه خواهد ماند.

ستاد اجرایی فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ نیز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همه اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی