English

بازدید معاون اول رئیس جمهور از روند پیشرفت آزاد راه تهران ـ شمال

معاون اول رئیس جمهور از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه 1 آزاد راه تهران ـ شمال بازدید کرد.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از روند پیشرفت آزاد راه تهران ـ شمال

به گزارش خبرگزاری موج، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) به همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بنیاد مستضعفان، از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه 1 آزاد راه تهران ـ شمال بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و برنامه زمانبندی اجرای این پروژه قرار گرفت.

گفتنی است همزمان با بازدید معاون اول رئیس جمهور از منطقه 1 آزاد راه تهران ـ شمال،‌ عملیات اجرایی منطقه 2 این آزاد راه نیز رسماً آغاز شد.

پیش از شروع این بازدید نیز، در ابتدای آزاد راه جلسه ی کوتاهی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و مدیران اجرایی پروژه گزارشی از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه 1 و برنامه زمانبندی اجرای منطقه 2 آزاد راه ارائه کردند.

براساس این گزارش اجرای منطقه 2 آزاد راه تهران ـ شمال به طول 22 کیلومتر به 4 پیمانکار ایرانی واگذار شده که قرار است ظرف مدت سه سال به اتمام برسد.

مدیران پروژه اعلام کردند که برای منطقه 3 آزاد راه نیز با یک شرکت کره ای، 3 شرکت چینی و چندین شرکت ایرانی به صورت موازی در حال مذاکره هستند تا نسبت به اجرای عملیات تصمیم گیری شود.

منطقه 4 آزاد راه نیز در مرداد ماه 94 پس از تکمیل و ایمنی سازی رسماً به بهره برداری رسید که براساس گزارش مدیران پروژه هم اکنون متوسط سفر در یک شبانه روز از منطقه 4، 11 هزار سفر و در زمان اوج سفرها 28 هزار سفر بوده است.

طبق گزارش مدیران پروژه پیشرفت آزاد راه تهران ـ شمال در زمان نخستین بازدید معاون اول رییس جمهور در آبان 93، 29درصد بود که در آبان 94 به 44 درصد رسید و سپس در خرداد ماه 95 میزان پیشرفت فیزیکی 59 درصد بود و در حال حاضر به 85.5 درصد رسیده است که بیانگر 17 برابر فعالیت نسبت به سنوات قبل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه