English

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی تهران در پارسیان برگزار شد

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل با حضور مردم شیعه و سنی در مسجد جامع اهل سنت پارسیان برگزار شد.

مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی تهران در پارسیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ احمد خنجی امام‌جمعه اهل سنت شهر پارسیان در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام ضربت خوردن حضرت علی (ع) و با اشاره حادثه تروریستی تهران گفت: قرآن کریم امت اسلام را امت رحمت و مهربانی معرفی کرده است و قتل و کشتار بدترین پدیده در جامعه اسلامی است.

امام‌جمعه اهل سنت پارسیان با اعلام نفرت از حملات تروریستی اخیر در تهران افزود: حملات تروریستی در هر نقطه از دنیا یک اقدام ذلت‌بار است و دل امت اسلام را به درد آورده است .

شیخ خنجی خاطرنشان کرد: کسانی که حاضرند خون مسلمانان را بریزند از مسلمانان نیستند و از اسلام بویی نبرده‌اند و مسلمان همیشه نسبت به مسلمان مهربان است و می‌داند که اگر مسلمانی ناحق کشته شود گویا همه مسلمانان کشته‌شده‌اند .

در ادامه امام‌جمعه شهرستان پارسیان ضمن قدردانی از برادران اهل سنت در میزبانی از مراسم گرامیداشت شهدای ترور گفت:همان‌طور که انتظار می‌رفت برادران و بزرگان اهل سنت پا به پای برادران شیعه این اقدامات کور و غیرانسانی را محکوم کردند که نشان می‌دهد دشمن نمی‌تواند با این اقدامات وحدت شیعه و سنی را نشانه رود .

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: حادثه اخیر، نشان از خشم و رذالت همیشگی استکبار جهانی نسبت به عشق و ارادت ملت ایران به آرمان‌های راستین معمار بزرگ انقلاب اسلامی دارد و همچنین نشان از کینه و حسادت همیشگی آن‌ها نسبت به وحدت هم‌وطنان در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه