English

فرمانده ناوگروه ۴۶ نداجا اعلام کرد

رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحد نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن

فرمانده ناو گروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش از رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحدهای نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن توسط این ناوگروه خبر داد.

رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحد نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن

به گزارش خبرگزاری موج، ناخدا حسین حسنی فرمانده ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال از این ناوگروه توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ناوگروه چهل و ششم متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی جمهوری اسلامی لاوان، به همراه 259 نفر پرسنل نظامی 31 فروردین 96 جهت انجام ماموریت به سمت آبهای آزاد و خلیج عدن عزیمت کرد و پس از 56 روز دریانوردی به میهن بازگشت.

وی با اشاره به دستور فرماندهی معظم کل قوا جهت حفاظت و حراست از خطوط مواصلاتی دریایی جمهوری اسلامی در آبهای بین المللی توسط نیروی دریایی ارتش، عنوان کرد: حفظ و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران، به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در آبهای بین المللی و خنثی سازی پروژه ایران هراسی و انتقال پیام صلح و دوستی به جهانیان و کشورهای منطقه‌ای و همسایگان از جمله اهداف این ماموریت‌ها است.

فرمانده ناوگروه چهل و ششم نداجا ، انتقال فرهنگ فی مابین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دوست و برادر، انتقال دانش از کارکنان قدیمی به کارکنان جوان، اِشراف اطلاعاتی در منطقه و تامین امنیت خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را از اهداف ماموریت‌های برون مرزی نیروی دریایی ارتش و ناوگروه چهل و ششم عنوان کرد.

ناخدا حسنی افزود: ناو گروه چهل و ششم طی ماموریت 56 روزه، اقدام به رهگیری 680 فروند واحدهای غیرنظامی در خلیج عدن و شناسایی تعداد 16فروند واحدهای نظامی و فرامنطقه ای به صورت مثبت کرده است.

به گفته فرمانده ناوگروه چهل و ششم نیروی دریای ارتش، شناسایی الینتی و کامینتی تعداد 238 فروند شناور و هواپیمای نظامی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و مانیتورینگ راداری تعداد 38 فروند کشتی تجاری و نفتکش در طول مدت ماموریت از جمله فعالیت‌های این ناوگروه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی