English

تشریح جزئیات هلاکت ۴ نفر از اشرار مسلح در هرمزگان‌

فرمانده انتظامی استان از هلاکت 4 نفر از اشرار مسلح در شهرستان رودان خبر داد.

تشریح جزئیات هلاکت 4 نفر از اشرار مسلح در هرمزگان‌

‌به گزارش خبرگزاری موج،‌ سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد،عصر روز گذشته ماموران جان بر کف پلیس در کوههای اطراف شهرستان رودان با تیم 4 نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد کشته شده تعداد ۴ قبضه اسلحه جنگی، 112 فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: هویت دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد‌: ما در اینجا این اطمینان را به هموطنان عزیز می‌دهیم که با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکاتی که باعث ناامنی  در منطقه شود مبارزه خواهیم کرد و از هموطنان عزیز درخواست داریم هر نوع موارد مشکوک را  از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه