English

امیر دریا دار سیاری:

امنیت پایدار در سایه اتحاد و همدلی حاصل می شود

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش وحدت کلمه در بین آحاد مردم شریف ایران را لازمه ممانعت از استفاده های سوء دشمن دانست و گفت: امنیت پایدار تنها در سایه اتحاد و همدلی حاصل می شود.

امنیت پایدار در سایه اتحاد و همدلی حاصل می شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب الله سیاری  در محفل انس با قرآن کریم در منطقه دوم دریایی ولایت (جاسک) با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران  تصریح کرد: این حادثه ها هرگز ذره ای در دل مردم ما را هراس ایجاد نمی‌کند، دشمن بداند ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم و قطعا مردم ما با این اقدامات کوردلان بیدارتر و هشیارتر می شوند.

 سیاری خاطر نشان کرد: اگر امروز یک ناامنی کنترل شده در خلیج عدن وجود دارد و با این شرایط ما توانسته ایم بدون اینکه کوچکترین خللی در برنامه های صادرات و واردات نفتی و غیرنفتی ما در دریا رخ دهد بیش از ۴۰۰۰ کشتی نفتکش و تجاری را تا منطقه ایمن اسکورت کنیم همه اینها نتیجه نعمت امنیت است که با حضور شما دریادلان ولایتمدار در آبهای دوردست حاصل می شود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه هر پیشرفتی در سایه امنیت حاصل می شود تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این اطمینان را به ملت شریف ایران می دهند که تمامی مرزهای دریایی، زمینی و هوایی درسیطره سربازان جان برکف این مرز و بوم بوده و بطور کامل بر اوضاع مسلط هستیم.

سیاری در ادامه گفت: امروز به لطف خداوند و با تاسی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا منطقه جنوب و جنوب شرق کشور با وجود نیروهای مسلح مستقر در منطقه اعم از نیروی دریایی راهبردی ارتش، نیروی دریایی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی تفاوت بسیاری با سالیان گذشته کرده است. امروز شاهد یک استقرار عظیم از بندر عباس تا باب المندب هستیم و بدنبال آنیم که در راستای توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی اقدامات بزرگی انجام دهیم و به لطف خداوند تا الآن هم موفق بوده ایم.

وی اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش به عنوان طلایه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران در این مناطق حضور یافته و در ادامه برای محقق شدن نظریه "پیشرفت دریا محور کشور" تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و این ماموریت خطیر زمانی شدنی است که انسانهایی ولایتمدار، پا در رکاب، ایثارگر، شهادت طلب و متعهدی چون شما عزیزان پای کار بیایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه