English

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

وحدت مردم در مقابله با تروریست‌ها تا ریشه‌کنی کاملشان بیشتر از پیش شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم هرمزگان با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: بیش از سه دهه تحریم نتوانسته کوچک‌ترین تأثیری در اراده راسخ مردم به وجود آورد و بروز این اتفاق‌ها وحدت بین مردم را در مقابله با تروریست‌ها تا ریشه‌کنی کاملشان بیشتر از پیش خواهد کرد.

وحدت مردم در مقابله با تروریست‌ها تا ریشه‌کنی کاملشان بیشتر از پیش شد

به گزارش خبرگزاری موج، در بیانیه محمد آشوری آمده است:"تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیزمان پر است از حادثه‌های تلخی که دشمنان استقلال و امنیت برایمان خلق کرده‌اند و هیچ‌گاه نتوانسته‌اند کوچک‌ترین خللی در اراده مردم هوشیار این سرزمین به وجود آورند. ایجاد نا امنی و اختلال در کشور از آرزوهای دیرینه گروهک‌های تکفیری منطقه بوده که بارها با درایت نیروهای فداکار امنیتی به بن‌بست خورده‌اند و مردم عزیزمان در قلب خاورمیانه پرآشوب طی سال‌های اخیر در کمال امنیت به زندگی روزمره خود پرداخته‌اند. حادثه دیروز در مقیاس حملات تروریستی اتفاقی ناچیز بود و هدف قرار دادن مهم‌ترین نشانه دموکراسی یعنی مجلس شورای اسلامی ناشی از عصبانیت آن‌ها از این حاکمیت مردم در ایران اسلامی است؛ چیزی که حامیانشان از آن بی‌بهره‌اند اما ظاهراً فراموش کرده‌اند که اینجا زادگاه شیردلانی است که هشت سال جنگ تحمیلی و بیش از سه دهه تحریم نتوانسته کوچک‌ترین تأثیری در اراده راسخشان به وجود آورد و بروز این اتفاق‌ها وحدت بین مردم را در مقابله با تروریست تا ریشه‌کنی کاملشان بیشتر از پیش خواهد کرد.

این‌جانب با محکوم کردن این حملات تروریستی و ضمن تشکر و قدردانی از تمام مردم شریف که جویای حال بنده بوده‌اند شهادت همکاران عزیزم در خانه ملت و همچنین شهادت پرسنل مرقد امام خمینی(ره) را خدمت ملت شریف ایران و خانواده‌های شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای آن شهدای والامقام علو درجات را خواهانم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی