English

گشایش دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی تهران در ژاپن

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای مظلوم حملات تروریستی تهران، فردا جمعه اقدام به گشودن دفتر یادبودی در توکیو می کند.

 گشایش دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی تهران در ژاپن

به گزارش خبرگزاری موج، سفارت ایران در ژاپن روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای این خبر را اعلام و حادثه تروریستی دیروز (چهارشنبه) در تهران را به شدت محکوم کرد.

در اطلاعیه سفارت کشورمان همچنین آمده است: مقامات ژاپنی و دیپلماتهای خارجی مقیم توکیو با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو با امضای دفتر یادبود، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی، به درگذشتگان این حملات ادای احترام خواهند کرد.

صبح روز گذشته (چهارشنبه) در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که تاکنون شهادت 13 نفر و مجروح شدن 52 نفر تائید شده است.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از سه مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 2 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.

گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی