English

پخش تصاویر زنده از صحن علنی مجلس در شبکه خبر

با گذشت کمتر از دو ساعت از حادثه‌ی تیراندازی در مجلس شورای اسلامی، شبکه خبر پخش دائمی تصاویر زنده از صحن علنی را آغاز کرد.

پخش تصاویر زنده از صحن علنی مجلس در شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری موج، تصاویر زنده از صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم اینک در قابی کوچک در گوشه پایین سمت چپ شبکه خبر قابل مشاهده است.

پیش از این رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید کرده بود که کسی از نمایندگان مجروح نشده است، همه نمایندگان در صحن هستند و صحن مجلس در وضعیت عادی به برنامه قانون‌گذاری می‌پردازد.

بر این اساس پخش این تصاویر از شبکه خبر تایید صحبت‌های رنجبرزاده است که در انتقال آرامش به مخاطبان کمک خواهد کرد.

در همین راستا شبکه خبر زیرنویس‌هایی چون «نمایندگان ملت کار عادی خود را ادامه می‌دهند و در حال بررسی دستور جلسه امروز هستند»، «وزیر کشور دستور تشکیل جلسه فوق‌العاده برای حوادث امروز مجلس و حرم امام (ره) را داده است» و «مسئولان نظامی و امنیتی تأکید کردند که اوضاع تحت کنترل است» را به طور مداوم پخش می‌کند.

پیش از این شبکه خبر با پخش مستمر تصاویر زنده از عملیات نجات در حادثه پلاسکو، چنین رویکردی که مدتی است در شبکه‌های خبری دنیا مرسوم است را تجربه کرده بود.

به گزارش ایسنا، افراد مسلح حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح چهارشنبه در حالی که تیراندازی می‌کردند، به زور وارد مجلس شدند، همچنین فردی مسلح در حرم امام(ره) نیز اقدام به تیراندازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه