English

فلاحتی در نطق میان دستور:

دلیل رأی پایین روحانی در استان خراسان جنوبی کارایی دولت در این خطه است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه عمل به وعده‌ها در ۴ سال پیش روی دولت دوازدهم مطالبه جدی مردم از مسئولان است، دلیل رأی پایین روحانی در استان خراسان جنوبی را کارایی دولت در این خطه دانست.

دلیل رأی پایین روحانی در استان خراسان جنوبی کارایی دولت در این خطه است
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، فرهاد فلاحتی در نشست علنی امروز سه شنبه ( 16 خرداد) صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: دو روز گذشته یادآور اتفاقات بس مهم در تاریخ سراسر پر افتخار جمهوری اسلامی ایران از یادبود شهیدان 15 خرداد، غلبه خون بر استبداد و یادآور تلخ کامی 14 خرداد غروب خورشید امام همیشه جاوید؛ البته یادبودی از حادثه فرخنده هم لازم است که آن طلوع دوباره خوشید ولایت با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب بود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید صحت انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و تکمین نامزد منتخب رقیب و هواداران فهیم او، گفت: این مهم نیازمند مبارک‌بادی خاص است چرا که این حرکت زیبا خود به خود حرکات ناشایست و فتنه گری های 8 سال قبل را از رقیب مانده از قدرت به ذهن می آورد و آدم با انصاف توسعه محور را ترغیب می کند که به آقای رئیسی احسن بگوییم که با ادب خلق نیکو علی رغم داشتن مستنداتی از تخلف برخی مسئولان فعل شورای نگهبان را در تایید انتخابات بدون هیچ تردیدی پذیرفتند و به برگزیده ملت تبریک گفته و در تمام این ایام جلوی هر حرکت ناصواب خیابانی را از هواداران کثیر خود گرفتند.  

این نماینده مردم در مجلس دهم در بخش دیگری از نطق خود خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: به رئیس جمهور منتخب نیز تبریک می گویم که برای 4 سال دیگر ردای خدمت به مردم را بر تن کرده است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: رای شما در استان خراسان جنوبی به نسبت رای رقیب بسیار پایین تر بود دانستن دلیل آن به کارایی پیش رو به دولت کمک می کند؛ دلیل آن نه حزبی بود نه قومی بلکه ضعف خدمت شما به این استان محروم، قول و قرارهای به زمین مانده شما در این 4 سال، ناهماهنگی وزرا و غیره است و گرنه مرام مردم استان من تشکر و قدردانی است.

فلاحتی ادامه داد: در این 4 سال پیش رو انتظار  بیشتر داریم و توجه به قول و قرارهای داده شده و انتصاب مدیران مردم فهم و تخصیص اعتبارات تخصیص نیافته را مطالبه می کنیم.

وی افزود: مردم استان من از اینکه راه آهن شمال کشور بدون سقف اعتبار بگیرد ناراحت نیستند بلکه از ندادن اعتبار و بی توجهی به راه آهن مطالعه شده استان خود علی رغم قول و قرارهای مسئولان نارحت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه