English

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

مجلس نماد توجه جمهوری اسلامی ایران به اقلیت‌های قومی و مذهبی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی مردم نمایندگان خود را انتخاب می کنند که در این فرایند همه اقوام، مذاهب و ادیان رسمی دارای نماینده در مرکز قانونگذاری کشور هستند.

مجلس نماد توجه جمهوری اسلامی ایران به اقلیت‌های قومی و مذهبی است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد صفری در رابطه با جایگاه مجلس در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مردم در اندیشه رهبر کبیر انقلاب اسلامی همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند و از این رو نمایندگان مردم در خانه ملت باید تلاش کنند تا صدای مردم باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخن امام خمینی مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است از اعتقاد واقعی ایشان سرچشمه می‌گیرد، بیان کرد: مجلس برای در راس امور قرار گرفتن باید متشکل از همه اقوام، مذاهب و ادیان رسمی باشد.

وی با بیان اینکه مجلس جمهوری اسلامی‌‌ همانطور که در خدمت مسلمین است و برای رفاه آنان فعالیت می‌نماید، برای رفاه و آسایش اقلیتهای مذهبی که در اسلام احترام خاصی دارند و از قشرهای محترم کشور هستند اقدام و فعالیت می‌نماید، افزود: اساساً آنان با مسلمانان در صف واحد و برای کشور خدمت می‌کنند و در صف واحد از تمام ارزش‌ها و حقوق آن برخوردار هستند.

صفری با بیان اینکه در قانون اساسی توجه مناسبی به حقوق اقلیت های مذهبی و قومی شده است، متذکر شد: امام خمینی و مقام معظم رهبری نیز هر دو بر این موضوع تاکید دارند که می توان توجه به حقوق اقلیت ها را بعنوان افتخار جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی مردم نمایندگان خود را انتخاب می کنند که در این فرایند همه اقوام، مذاهب و ادیان رسمی دارای نماینده در مرکز قانونگذاری کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی