English

روح بلند امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست

هوا بسیار گرم بود و خانه محقرمان نیز کولر نداشت ولی نمی دانم بدنم می لرزید. تمامی شب را با ناراحتی سپری کردم خوابم نمی برد و نگران حال پیر جماران بودم.

روح بلند امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست

صبح سراسیمه بعد از نماز کلی دعا کردم که خدایا امامان را سلام نگهدار پیرمان را برایمان محفوظ بدار. گریه می کردم که ناگهان جمله روح بلند خمینی به ملکوت اعلا پیوست به گوشم خورد. از خود بیخود شدم به زمین افتادم نفس هایم به شمارش افتاده بود. 
مادر پیرم از خواب بلند شد و از ناله های من به گریه افتاد و پرسید چی شده؟ نتوانستم به او بگویم که رهبرمان، امامان ، پیرجمارانمان، ستون زندگیمان به ملکوت اعلام پیوست.
سعی کردم به خودم بیایم و همین هم شد آرام آرام به مادرم گفتم و او شیون کنان بر سر و سینه اش می زد.
امروز بعداز ظهر یک روز از ارتحال رهبر انقلاب اسلامی گذشته است و من همانند میلیون ها ایرانی عزادارم. طی این مدت غذاهم از گلویمان پائین نمی رفت.  خود را برای مراسم تشییع آماده کردیم .آخرین خداحافظی به مقامی که به ایرانیان جایگاه داد. انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به جهانیان معرفی کرد. بزرگی که نگاه جهانیان را به اقتدار ملت مان تغییر داد.
مراسم پرشکوه  با حضور میلیون ها ایرانی با نظم و ترتیب مثال زدنی برگزار شد و ما پای پیاده در حالی که سرتاسر گل و خاکی شده بودیم به خانه هایمان بازگشتیم تا در مراسم شام غریبان شرکت کنیم.

امام خمینی به ما درس عشق، درس بزرگی، درس اسلام دوستی، درس کشور دوستی و درس همنوع دوستی داد. پیر جماران به ما تعلیم داد که از نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای اطاعت کنیم و چه نیک ایشان ادای وظیفه می کنند.
خدایا تو را سپاسگزاریم که می توانیم با درایت رهبر معظم انقلاب و اطاعت ملت بزرگوار کشورمان انتخابات بی حاشیه و بی خطری را برگزار کنیم . همه دست در دست هم باید از این انقلاب، این جمهوری و این مرز و بوم حمایت و پاسداری کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه