English

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

مردم همواره لبیک گوی دعوت رهبری هستند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم همواره لبیک گوی دعوت رهبری هستند.

مردم همواره لبیک گوی دعوت رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی و مراسم معارفه امام جمعه تبریز اظهار داشت: استقبال مردم آذربایجان شرقی در سفر رهبر معظم انقلاب به تبریز بی‌نظیر بود و کمتر سیاستمداری با این حجم از استقبال و شور و شوق مواجه می‌شود. عشق و علاقه به رهبری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با اتحاد و صمیمیت تمام نگهداشته است که مصداقی از آن را در انتخابات اخیر به چشم دیدیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که از بیشترین سطح دموکراسی برخوردار است و در برخی کشورها که ادعای اسلامی بودن می‌کنند، بیش از نصف مردم از داشتن سواد محروم بوده و زنان حق رانندگی ندارند. همچنین وحشی‌گری‌های آنان در یمن و شهرهای سوری بر همگان اثبات شده است.

وی با اشاره به 30 سال حضورش در دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رسیدگی به مظلومان و خانواده شهدا، اعم از ارمنی و مسیحی همگی بر مبنای جلب رضایت خداوند از سوی رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که «مردم همواره لبیک گویان، ندای رهبری را پذیرفته‌اند»، گفت: مردم با جان و دل ولایت ایشان را پذیرفته‌اند و در همین آذربایجان ایشان چند کلمه که ترکی صحبت کردند، غوغایی به پا شد.

وی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب گفت: باید به عنوان امانت دار مردم، کشور را سالم به نسل‌های آینده تحویل دهیم. باید در ماه مبارکی مثل ماه مبارک رمضان شروع به خودسازی و طلب مغفرت از سوی خداوند کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه