English

تا دو هفته دیگر؛

تدوین گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی از اجرای برجام/ قرائت گزارش

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی این کمیسیون از اجرای برجام در مرحله نهایی است و تا دو هفته آینده در صحن علنی قرائت می شود.

تدوین گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی از اجرای برجام/ قرائت گزارش

به گزارش خبرگزاری موج، کمال دهقانی فیروزآبادی در خصوص دومین گزارش کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس درباره برجام افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی این کمیسیون باید هر 6 ماه یک بار گزارشی از نحوه اجرای توافق هسته ای ارائه کند که بر این اساس تاکنون یک گزارش از کمیسیون به صحن علنی ارسال شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تنظیم دومین گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دستور کار است.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس همچنین گفت: در مراحل نهایی تدوین گزارش هستیم و به نظر می رسد تا پایان هفته آینده گزارش نهایی کمیسیون از برجام در نشست کمیسیون موردبررسی قرار می گیرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورتی که گزارش مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گیرد برای قرائت در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال می شود و برآورد ما این است که تا دو هفته آینده قرائت دومین گزارش 6 ماهه مجلس از اجرای برجام در صحن علنی قرائت می شود.
این نماینده مجلس دهم افزود: گزارش نهایی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با حضور سید عباس عراقچی بررسی نخواهد شد، چرا که اعضای کمیسیون گزارش های مورد نیاز را از مسئولان دریافت کرده اند و دیگر لازم نمی دانیم با مسئولان مربوطه نشستی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه