English

معاون امور مجلس رئیس جمهوری:

تقسیم آرای مردم به حلال و حرام و سیاه و سفید غیرقانونی و خطرناک است

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با تاکید بر این که ایجاد شک و شبهه در انتخاباتی چنین باشکوه و آرام به نفع کشور و نظام نیست، گفت: تقسیم آرای مردم به حلال و حرام و سیاه و سفید غیرقانونی و خطرناک است

تقسیم آرای مردم به حلال و حرام و سیاه و سفید غیرقانونی و خطرناک است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، «حسینعلی امیری» امروز -شنبه- با بیان این مطلب افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط بسیار خوب و آرام برگزار شد و خوشبختانه توصیه ها و فرمایشات حکیمانه و دقیق مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه محقق شد.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری که در جمع معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی سخن می گفت، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ایجاد شک و شبهه در انتخاباتی چنین باشکوه و آرام نه درست و قانونی است و نه به نفع کشور و نظام می باشد.

امیری اظهارداشت: این گونه اظهارنظرها موجب بی اعتمادی مردم و افکار عمومی به نظام جمهوری اسلامی و سازوکار انتخابات در کشور می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با قدردانی از حضور گسترده مردم پای صندوق های رای که حماسه ای بزرگ را رقم زد، افزود: من به نوبه خود از عزیزانی که به رغم حضور در شعب اخذ رای نتوانستند رای بدهند عذرخواهی می کنم و مطمئنم که قصد و نیت خیر آنها برای شرکت در انتخابات ماجور درگاه احدیت خواهد بود.

**دولت در برگزاری انتخابات کاملا بی طرف بود

امیری طرح برخی اتهامات در مورد انتخابات 29 اردیبهشت را بی اساس خواند و رد کرد و گفت: دولت در برگزاری انتخابات کاملا بی طرف بود و آقای رئیس جمهور نیز از مدتها قبل همواره تاکید داشتند که دولت باید در انتخابات بی طرف باشد.

معاون رئیس جمهوری گفت: علاوه بر اعضای هیات های اجرایی، ناظران شورای نگهبان و هیات اجرایی مرکزی انتخابات از نزدیک بر همه مراحل رای گیری و شمارش آراء نظارت داشتند.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری افزود: اینکه بخواهیم بدون دلیل و مدرک روند انتخابات و نتیجه حاصل از آن را زیر سوال ببریم، به جز اینکه باعث تشویش افکار عمومی و بی اعتمادی مردم به مجریان و ناظران انتخابات شود، نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

**دولت در انتخابات هیات رئیسه مجلس دخالت نمی کند

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در مورد بحث های مطرح شده درباره انتخابات پیش روی اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخاب رئیس و هیات رئیسه یک بحث داخلی مربوط به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است و دولت هیچ گاه دخالتی در این گونه امور نمی کند.

در این جلسه تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی گزارش هایی را در مورد اقدامات، برنامه ها و مهمترین طرح ها و لوایح مربوط به دستگاه خود ارائه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی