English

در دیدار با آیت‌الله شبیری‌زنجانی

رئیس‌جمهور: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر بکار گرفته است

رئیس جمهور گفت: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال بکار گرفته است و در همین راستا می‌توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد اشاره کرد.

رئیس‌جمهور: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر بکار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار با آیت الله شبیری زنجانی با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم و برنامه های گسترده دولت دوازدهم در مسیر اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی، از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی خواست به دولت با هدایت ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.

رئیس جمهور، حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر را بسیار چشمگیر و الگویی برای نه تنها کشورهای منطقه بلکه برای جهان برشمرد و گفت: این حضور گسترده مردم مایه مباهات و فخر مردم و جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات و امنیت نظام است.

روحانی با تشریح برنامه ها و دستاوردهای دولت در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تاکید بر تداوم و شتاب بخشیدن به پیشبرد این طرح ها در دولت دوازدهم، از حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید که در تمام مراحل و سختی ها، از دولت پشیبانی کرده اند، سپاسگزاری کرد.

رییس جمهور همچنین با ارائه گزارشی از افزایش مستمری طبقات محروم جامعه در دولت یازدهم و برنامه های دولت دوازدهم برای افزایش این مستمری، تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال بکار گرفته است و در همین راستا می توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد و برنامه های گسترده  برای بالابردن سقف این کمک‌ها در دولت دوازدهم اشاره کرد.

روحانی همچنین با اشاره به همکاری خوب و مستمر میان دولت با کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی اظهار کرد: با تقویت کمک‌های انجام شده و متمرکز کردن تلاش ها بر مستقل شدن افراد تحت پوشش این دو نهاد، از شمار افراد تحت پوشش برای دریافت مستمری کاسته شده است.

آیت الله شبیری زنجانی نیز در این دیدار، با تاکید بر اینکه دیانت افراد در درجه نخست اهمیت است، اظهار کرد: شما بزرگ شده حوزه و مکتب اهل بیت علیهم السلام هستید و انتظار ما این است که دیانت افراد را در درجه اول اهمیت قرار دهید.

این مرجع تقلید در این دیدار که عصر پنجشنبه و در بیت ایشان انجام شد، گفت: افرادی در داخل و خارج کشور و به شکل‌های مختلف تلاش دارند به اعتقادات افراد ضربه بزنند و باید اهتمام داشت که جلو سم پاشی‌های آن ها گرفته شود.

وی با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم و ضمن دعا برای موفقیت دولت دوازدهم در کمک بیش از پیش به مردم افزود: با توجه به اینکه نظرات مختلفی در ایران وجود دارد، اداره کشور مشکل است و این وظیفه سنگینی بر عهده شماست اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است و  حالا توجه کنید مردمی که شما به آن ها خدمت می کنید مسلمان و شیعه اهل بیت (ع)هستند و این استثناء باعث مضاعف شدن این اجر و پاداش می شود.

آیت‌الله شبیری زنجانی همچنین با تقدیر و قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تبریک به دکتر روحانی، دعا کردن برای خدمتگزاران به مردم را وظیفه خود دانست و خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: خدا را شکر که توفیق زیارت و شنیدن تلاش های دولت شما حاصل شد. در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام کمک بگیرید که بسیاری از گره ها با توکل و توسل باز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه