English

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مراقب باشیم گروه‌گرایی و بازی‌های سیاسی ایمان ما را سست نکند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان سمنان از دادسرای نظامی ناحیه شاهرود بازدید کرد.

مراقب باشیم گروه‌گرایی و بازی‌های سیاسی ایمان ما را سست نکند

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین فراتی معاون قضایی و ابراهیم مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در جمع کارکنان دادسرای نظامی ناحیه شاهرود گفت: به توصیه حضرت امام (ره) باید مراقبت نماییم که گروه گرایی و بازی‌های سیاسی دین و ایمان ما را سست نکند.

وی با بیان اینکه حزب و گروه‌گرایی دارای مضراتی است، تاکید کرد: در اسلام یک حزب بیشتر نداریم و آن حزب الله است؛ یعنی حزب خدا.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: مراقب باشیم گروه‌گرایی و بازی‌های سیاسی ایمان ما را سست نکند.

بهرامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه هر کس دقت کند چه توشه ای برای آخرت اندوخته است، اظهار کرد: به هر شیوه‌ای در این دنیا زندگی کنیم در آن دنیا نیز زندگی خواهیم کرد و هر طوری که بمیریم همانگونه در آن دنیا زنده و محشور خواهیم شد پس دقت و تلاش کنیم که آنچه مورد رضایت خداوند است، انجام دهیم.

وی عدم غرور و تکبر را یکی از صفات مهم مومنان و ذخیره‌ای برای آخرت برشمرد و تصریح کرد: هر مسئولی که کار خوبی انجام داد، نگوید من انجام دادم بلکه بگوید ما انجام دادیم چون باعث پیشرفت کارها می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، رفاقت، صمیمیت و تعامل خوب با یگان ها و انجام کارهای مثبت فرهنگی از نکات مثبت دادسرای نظامی شاهرود برشمرد و افزود: باید در زمینه امور فرهنگی کارهای بیشتری انجام شود و در مناسبت‌های مختلف از علمای اهل فن دعوت و فرزندان و خانواده‌ها نیز در مراسم شرکت داده شوند و جوانان و نوجوانان مورد تشویق قرار گیرند.

در این سفر همچنین محمدرضا صفریان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سمنان و کمال فرهنگ نیا دادستان نظامی استان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه