English

پیام تبریک رئیس‌جمهوری الجزایر به مناسبت انتخاب روحانی

عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهوری الجزایر در پیامی به حسن روحانی، انتخابش به عنوان رئیس‌جمهوری منتخب ایران تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس‌جمهوری الجزایر به مناسبت انتخاب روحانی

به گزارش خبرگزاری موج، متن این پیام به شرح زیر است: 

آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، بسیار خرسندم که از طرف خودم، دولت و ملّت الجزایر ضمن ابراز صمیمانه‌ترین تهنیت‌ها، موفقیت شما را در انجام وظایف بلندتان خالصانه آرزو کنم. بی‌شک انتخاب شما از سوی اکثریت ملّت ایران نشانه شناخت و قدردانی از شایستگی‌های بالا و تجربه غنی و سیاست‌های خردمندانه شماست که در مسیر خدمت به مصالح کشور برادر ایران اتخاذ کرده و به گونه‌ای مؤثر اجرا کردید. فرصت را مغتنم شمرده و توسعه قابل توجهی که روابط دوگانه ما طی سال‌های اخیر شاهد آن بوده است، تحسین می‌کنم.

این توسعه حاصل پایبندی دو کشور و همکاری ارزشمند شما به هدف بیان دوستی تاریخی و همبستگی میان دو کشور ایران و الجزایر است. نتیجه دوستی تاریخی و همبستگی میان ما برای هر دو ملّت؛ دستاوردهای ملموسی است که حاصل آن جهش کیفی همکاری میان ایران و الجزایر بوده است. من اطمینان دارم که تعهد و درایت شما در سایه مدیریت حکیمانه موفقیت‌ها و دستاوردهای بیش‌تری برای ملّت ایران به همراه خواهد داشت و ملت ایران به آرمان‌های قانونی خود در سایر زمینه‌ها دست خواهد یافت.

این مناسبت فرصتی است که آن را مغتنم شمرده و کمال رغبت خود را دو مسأله که برای ایران و الجزایر و بلکه برای همه امت اسلام سودمند است، ابراز می‌کنم: از یک سو؛ همکاری با شما به جهت تحکیم و تقویت اصل گفت‌وگو و همفکری میان دو کشور، و از سوی دیگر؛ به کار گرفتن تمام تلاش خود به جهت توسعه و تحکیم رابطه برادری و همکاری میان دو کشور برادر ایران و الجزایر.

برادر گرامی، جناب آقای رئیس جمهور؛ محبت و احترام خالصانه ما را پذیرا باشید.

عبدالعزیز بوتفلیقه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه