English

پیام تبریک لاریجانی به حسن روحانی

دولت جدید به پاس حماسه افتخارآفرین ملت مطالبات مردم را در اولویت قرار دهد

رئیس مجلس در پیام تبریکی به حسن روحانی اعلام کرد که دولت جدید به پاس حماسه افتخارآفرین ملت مطالبات مردم را در اولویت قرار دهد.

دولت جدید به پاس حماسه افتخارآفرین ملت مطالبات مردم را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به حجت‌الاسلام حسن روحانی، انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.  متن کامل پیام تبریک لاریجانی به این شرح است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی (دام عزه)

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمه‌الله

با سپاس و خاکساری به پیشگاه ایزد متعال و ستایش ملتی متحد و هوشیار و تبریک به آنان که با حضور شورانگیز خود در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، عزت ملی کشور را تأمین نمودند، انتخاب مجدد جناب عالی را در این رخداد باشکوه تبریک عرض می‌کنم.

در شرایطی که صحنه بین‌المللی بیش از هر زمان دچار بی‌سامانی است و اوضاع منطقه‌ای از آشفتگی و سردرگمی امنیتی رنج می‌برد، حضور غیرتمندانه و سخاوتمندانه ملت بزرگ ایران، حکایت از هوشمندی ستایش برانگیزی دارد که قطعاً نقش محوری در استواری امنیت پایدار ایران عزیز داشته و پشتوانه‌ قوی برای دولت آینده در حل مشکلات اقتصادی کشور دارد.

این موفقیت غرورآفرین ملت عزیز میسر نمی‌گشت جز با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌های مراجع عظام تقلید و فرهیختگان کشور. اینک در تعهد دولت جدید است که به پاس این حماسه افتخارآفرین ملت، مطالبات بر حق مردم شرافتمند را در اولویت تدابیر خویش قرار دهد.

مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از همت بلند ملت عزیز و صبر و متانت آنان در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، آمادگی همکاری خود را با دولت جدید جهت حل مشکلات و بهبود اقتصادی و آبادانی بهتر و شایسته‌تر کشور اعلام می‌دارد.

علی لاریجانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه