English

چیت چیان: انتخابات جلوه مردم­سالاری شکوهمند دینی است

وزیر نیرو در پیامی به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: این انتخابات با مشارکت درصد بالای صاحبان رای و در کمال امنیت و آرامش برگزار و به پیروزی بزرگ ملت ایران تبدیل شد.

چیت چیان: انتخابات جلوه مردم­سالاری شکوهمند دینی است

به گزارش خبرگزاری موج، «حمید چیت‌چیان» در این پیام خطاب به «حسن روحانی» که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیشترین آرا را کسب کرده است، افزود: انتخاب دوباره جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهوری، نشان از آگاهی، هوشیاری و دوراندیشی ملت سرافراز و فهیم ایران عزیز دارد.
«مردم شریف ایران اسلامی ضمن تاکید دوباره بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، با رای خود بر حقانیت و شایستگی جنابعالی، صحه گذاشتند و بر اعتماد دوباره خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت جنابعالی تاکید کردند و جلوه دیگری از دموکراسی و مردم­سالاری شکوهمند دینی را به نمایش گذاشتند».
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در ایران و 103 کشور جهان از ساعت 8 صبح آغاز شد و ساعت 24 به پایان رسید.
در این دوره روحانی موفق شد با کسب بیش از 23 میلیون و 57 درصد کل آرا دوباره به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شود.
بیش از 70 درصد واجدان شرایط در این انتخابات پای صندوق رای رفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه