English

رییس جمهور منتخب مردم:

رأی منسجم شما نشان داد که یک ملت هستید و یک دولت دارید/پیروز انتخابات حاکمیت ملی است

منتخب ملت در انتخابات دوازدهم گفت: بیش از ۴۱ میلیون رای مرد تاریخ کشور را از توقف و تردید به درد آورد و ایران را در تداوم راه توسعه و ترقی خویش قرار داد.

رأی منسجم شما نشان داد که یک ملت هستید و یک دولت دارید/پیروز انتخابات حاکمیت ملی است

به گزارش خبرگزاری موج ،حجت‌الاسلام حسن روحانی منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در  گفتگوی مستقیم خود با مردم ، منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : بیش از 41 میلیون رای شما تاریخ را از توقف و تردید درآورد؛ شما به همه آنها که ما را به بازگشت به گذشته و توقف در شرایط فعلی می‌خواندند «نه» گفتید و زمانه را به جلو راندید.

رئیس جمهور منتخبت مردم افزود: اعتماد دوباره شما به اینجانب سبب شد بار سنگینی را بر دوش خویش احساس کنم و امیدوارم وکیل شایسته‌ای برای مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.

وی اضافه کرد: شما نشان دادید ملتی یکپارچه هستید که با وجود قطب‌بندی‌های سیاسی هیچکس نمی‌تواند شما را به ورطه نزاع‌های بیهوده طبقاتی، قومیتی، فرقه‌ای، قبیله‌ای یا شهری بکشاند.

آقای روحانی تاکید کرد : رأی منسجم شما نشان داد که یک ملت هستید و یک دولت دارید و یک رئیس‌جمهور می‌خواهید که رئیس همه جمهور و صد البته خادم همه ملت باشد.

وی افزود: سلام و درود بر رهبری فرهیخته انقلاب اسلامی که حکیمانه امواج پرتلاطم انتخابات را به ساحل آرامش هدایت کردند و شور و هیجان رقابت‌های انتخاباتی در نهایت به صندوق عزت و استقلال و اقتدار ملت هدایت گردید.

آقای روحانی گفت: مشارکت تاریخی شما در پای صندوق رای فارغ از انکه در این رقابتی ترین انتخابات تاریخ ایران به چه کسی رای دادید شگفتی ساز شد و اعتماد دوباره شما به اینجانب سبب شد که بار سنگینی را به دوش خویش احساس کنم و امیدوارم وکیل شایسته ای برای نمایندگی مطالبات شما مردم عزیز ایران باشم.

وی افزود:  با حضور و مشارکت گسترده معنادار و موثر خود در انتخابات اردیبهشت 96 گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سرافرازی ایران عزیز برداشتید.

منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود قطب بندی های سیاسی هیچ کس نمیتواند شما را به ورطه نزاعهای بیهوده  بکشاند.

 روحانی تاکید کرد: پیروز واقعی این انتخابات شما ملت سرافراز هستید؛ سپاس این فرزند کوچک ملت و این فرزند حوزه و دانشگاه ارزانی مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، فضلای حوزه علمیه، اساتید، ورزشکاران، حقوقدانان و همه اقشار ملت.

وی تصریح کرد: شما نشان دادید که یک رئیس جمهور می‌خواهید که خادم مردم باشد.

آقای روحانی گفت : ملت بزرگ ایران پیروز اصلی انتخابات شما هستید، پیروز انتخابات آزادی و استقلال است، پیروز انتخابات حاکمیت ملی است. این پیروزی، پیروزی وحدت و آشتی بر خشونت بود. شما ثابت کردید هیچ کس نمی‌تواند شما را به نزاع‌های طبقه‌ای و قومیتی بکشاند و نشان دادید که شما همه یک ملت هستید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه