English

پیام تبریک شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به روحانی

در پی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری،شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در پیامی ضمن تبریک این پیروزی به رئیس جمهور منتحب از وی خواست با پشتوانه رای مردم در ایجاد رونق اقتصادی،اشتغال جوانان و برطرف کردن تمامی آثار و پیامدهای حوادث ٨٨ از جمله رفع حصر محصورین توجه ویژه ای داشته باشد.

پیام تبریک شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به روحانی

به گزارش خبرگزاری موج، متن این پیام به شرح زیر است:

الَیسَ الصبحُ بِقَریبٍ؟

برادر ارجمندجناب آقای دکتر روحانی

باسلام و احترام

رأی اعتماد دوباره اکثریت ملت شریف ایران به جنابعالی و کسب توفیق خدمت مجدد به این ملت نجیب رابه حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم. مطمئناً در خلق این حماسه ماندگار پیروز اصلی ملت بزرگوار ایران است که با حضور حداکثری خود زمینه‌ساز این رخداد عظیم ملی شدند. جا دارد از مردم بزرگوار ایران که پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند به سبب همراهی‌های ارزشمندشان که نشان از فهم و درک بالای مردم بزرگوارمان دارد تشکر کنیم و قدردان آن باشیم.

همچنین باید از رهبری معظم انقلاب که به مانند گذشته با رهمنودهای ارزشمندشان بویژه تاکید بر حفظ آرای مردم توسط مسئولان موجب اطمینان خاطر برای سلامت انتخابات شدند سپاسگزاری کنیم.

امیدواریم حضورگسترده و مشارکت هدفمند آحاد مردم کشورمان در خلق حماسه ٢٩اردیبهشت ٩٦ که با ارشادات رهبری معظم انقلاب اسلامی، انجام وظیفه نهادهای اجرایی و نظارتی، تأمین نظم و آرامش توسط متولیان امر، اطلاع رسانی‌های مؤثر حوزه رسانه، نقش آفرینی جوانان و زنان تحقق یافته است فرصتی را برای جناب عالی فراهم سازد که بتوانید ضمن تداوم اهداف و برنامه‌های قبلی و نیز پیگیری تصمیمات موفق دوره یازدهم، نسبت به تسریع در امر رونق اقتصادی و اهتمام بیشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم، استفاده از جوانان و زنان در ساختار دولت، پیگیری لغو تحریم‌های ظالمانه غیر هسته‌ای از طریق توسعه و تقویت دیپلماسی گفتگو با دنیا، برطرف کردن تمامی آثار و پیامدهای ناگوار حوادث ٨٨ بویژه رفع حصر محصوران با رایزنی، اعتمادسازی و حسن استفاده از اختیارات قانونی و تجارب گذشته توجه ویژه‌ای بفرمایید. باشد که آثار نیک و ماندگاری برای خود، در تاریخ معاصر ایران برجای بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه