English

با اشاره به حضور گسترده در انتخابات

سفیر ایران در آنکارا: ایرانیان اثبات کردند در همه جای دنیا قلبشان برای ایران می‌تپد

سفیر ایران در آنکارا با اشاره به حضور گسترده هموطنان مقیم خارج از کشور در انتخبات ریاست جمهوری گفت: هم‌وطنان‌مان اثبات کردند در هر کجای دنیا که باشند قلبشان برای ایران عزیز می تپد.

سفیر ایران در آنکارا: ایرانیان اثبات کردند در همه جای دنیا قلبشان برای ایران می‌تپد

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم طاهریان در پیامی خطاب به هموطنان‌مان گفت: اینجانب و همه همکارانم در سفارت و سرکنسولگری های ایران در آنکارا، استانبول، ارزروم و ترابوزان، لازم می دانیم از حضور بی بدیل و شکوهمند شما برای مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور شکوهمند در شعب اخذ رای مستقر در جمهوری ترکیه تقدیر و تشکر کنم.

شما ایرانیان در روز جمعه در برخی شهرهای جمهوری ترکیه از جمله شهر های آنکارا ، استانبول ، ازمیر، ترابوزان، ارزروم همانند سایر عزیزانمان در جای جای ایران و خارج از کشور حماسه‌ای پر شور و بزرگ خلق کردید.

عزیزانم ، شما با حضور صمیمی و مصممانه بی‌نظیر در پای صنوق‌های رای گامی بزرگ برای توسعه ، سرفرازی و اقتدار ایران عزیز برداشتید .

شما هموطنان اثبات کردید در هرکجای دنیا که باشید قلبتان برای ایران عزیز می تپد .

بی شک این حضور و مشارکت حماسی شما در صفوف به هم فشرده و در ساعت های طولانی اخذ رای خصوصا در هوایی سرد و بارانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آغازگر فصل جدیدی برای همدلی و همکاری در مسیر عزت ، سرافرازی و توسعه کشور عزیزمان ایران است .

شما عزیزان اثبات نمودید که نسبت به شرایط کشور ، تحولات منطقه و جهان کاملا هوشیار بوده و در حساس ترین شرایط با نبوغ و رشدسیاسی خود نسبت به تحرک و پویایی در مسیر اعتلاء و اقتدار ایران عزیز ، بسیار دقیق و علاقه‌مند هستند.

اینجانب مجددا به همراه همه همکارانم در سفارت و سرکنسولگری های ایران برای یکایک شما عزیزان درود می فرستم و از همه کسانی که در این انتخابات شرکت کرده و یا در برگزاری آن ما را یاری کردند ، تشکر و قدردانی می‌کنم.

در پایان فرصت را مغتنم شمرده از خداوند متعال برای همه ایرانیان عزیز در صحنه‌های غرورآفرینی ، همدلی و همراهی، آرزوی سلامتی و بهروزی نموده امیدوارم در کنار شما برای توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان، تلاش نموده و شاهد موفقیت‌های روزافرونتان باشم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه