English

تابش:

حضور مردم در انتخابات مرهون حمایت شخصیت‌های محبوب است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که حضور مردم در انتخابات مرهون حمایت‌های خیرخواهانه شخصیت‌های ارزشمند و محبوب ایران و سیاست های داخلی و خارجی دولت است.

حضور مردم در انتخابات مرهون حمایت شخصیت‌های محبوب است

به گزارش خبرگزاری موج، در پیام "محمدرضا تابش" رئیس مجمع نمایندگان استان یزد درباره انتخابات ریاست جمهوری و حماسه ۲۹ اردیبهشت آمده است:

«به نام خدا»

صبح"امید" که بُد معتکف پرده غیب

گو برون ای که کار شب تار اخر شد

در آستانه خرداد ماه سرنوشت ساز و حماسه آفرین که از دوم و سوم آن گرفته تا چهاردهم و پانزدهمش با همه تلخی ها و شیرینی ها؛ نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی بوده است، بار دیگر ملت پر افتخار ایران با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات "حماسه امید" را در ٢٩ اردیبهشت، رقم زدند و با حضور تعیین کننده خود "گام سوم" را استوار برداشتند و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

پیروز این انتخابات؛ مردمی هستند که حماسه حضورشان دنیا را بهت زده کرد و بی شک این حجم حضور و دلبستگی مرهون حمایت های بی دریغ، دلسوزانه و خیرخواهانه شخصیت های ارزشمند و محبوب ایران و سیاست های کارساز و غرور آفرین دولت در عرصه های ملی و بین المللی است.

مردم علی رغم برخی از  کاستی و گلایه ها و توقعات و خواسته های برجای مانده، به دین داری توام با آزادی، به صلح و آرامش و مدارا، به عقلانیت و تدبیر و  قانونمداری و خرد گرایی، به حفظ ارزشها و عدم سوء استفاده از آنها، به پیشرفت و توسعه و تعالی کشور، به توجه افزونتر رفاه و معیشت اقشار مختلف، به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اعتلای ایران، به اصلاحات و اعتدال و نماد آن در این انتخابات، جناب دکتر حسن روحانی رای دادند.

این پیروزی غرور افرین را به نمایندگی از مردم شریف ایران، مردم پر افتخار استان یزد و هم شهریان عزیز اردکانی‌ام خدمت ایشان تبریک عرض می نمایم و از زبان مردم با عرض خسته نباشید و خدا قوت برای صبوری در مقابل هجمه ها ، می گویم:

"آن مواعید که کردی، مرواد از یادت"

بر خود فرص می دانم از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اعم از نیروهای اجرایی و نظارتی و عوامل نیروی انتظامی و نظامی و امنیتی و قضائی که مسئولیت سترگی را به انجام رسانیدند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم و بیش و پیش از همه مراتب قدردانی  ملت و خویش را از هدایت های کار ساز رهبری معظم انقلاب اسلامی و دعوت مردم به مشارکت گسترده و توصیه به مسئولان برگزاری انتخابات در امانتداری نسبت به رای مردم، که نقش برجسته ای در خلق این مشارکت داشت، خاضعانه سپاسگزاری نمایم.

از مردم موقعیت شناس و هوشمند استان پر افتخار یزد که با مشارکت ٩٣/٤ درصدی خود رکورد حضور در انتخابات را شکستند و بلوغ فکری و تعهد دینی خویش را به منصه ظهور رساندند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

رای ٦٥ درصدی ایشان به دکتر روحانی و اعتماد مجدد به رئیس جمهور نیز شایسته سپاسگزاری است و امید است پاداش تلاشها و زحمات و اعتماد این مردم در توجه بیشتر دولت محترم به خواستهای منطقه ای و ملی این مردم شریف جبران خواهد شد.

با تبریک این پیروزی شیرین، خود و همه همکاران را موظف به پیگیری تحقق مطالبات به حق ملت شریف ایران و مردم این سامان می دانیم.

محمدرضا تابش

نایب رئیس فراکسیون امید و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی

۹۶/۲/۳۰»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه