English

محجوب رئیس و قاضی پور نایب رئیس اول شدند

رئیس فراکسیون کارگری مجلس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون کارگری خبر داد و گفت: در این جلسه رئیس و نایب رئیس با نظر اعضا انتخاب شدند.

محجوب رئیس و قاضی پور نایب رئیس اول شدند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا محجوب، از برگزاری نخستین جلسه فراکسیون کارگری مجلس دهم در هفته جاری خبر داد و گفت: روز یکشنبه هفته جاری از ۳۹ نماینده دعوت شده برای عضویت در فراکسیون کارگری مجلس، این فراکسیون با حضور ۲۶ نفر از نمایندگان تشکیل جلسه داد شد که از این تعداد ۱۵ نفر برای عضویت در هیات رئیسه فراکسیون انتخاب شدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: با نظر اعضای فراکسیون بنده به عنوان رئیس و نادر قاضی پور به عنوان نایب رئیس اول فراکسیون انتخاب شدیم، البته انتخاب نایب رئیس دوم و سخنگوی فراکسیون در جلسه ای با حضور ۱۵ عضو هیات رئیسه انجام می شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه بعدی فراکسیون کارگری ۱۴ تیر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دراین جلسه اساسنامه فراکسیون و اعضای هیات رئیسه مشخص می شوند، البته مهم‌ترین طرح های باقی مانده از مجلس نهم مانند بیمه کاری، عقد قراردادهای مستقیم با کارکنان بخش خدماتی دولتی و عیدی کارگران در جلسات این دوره فراکسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه