English

با حضور در پای صندوق رای

ولایتی: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پس از انداختن رای خود در صندوق تاکید کرد: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران است.

ولایتی: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبرولایتی صبح امروز با حضور در پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و پس از انداختن رای خود در سخنانی گفت: همانگونه که تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) بوده ، پیروز نهایی  انتخابات ملت ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی صحنه ها ملت بزرگ ایران با رای خود، برگ زرین افتخارات کشور را ورق زدند و این بار نیز با حضور خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: بی تردید نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل ترین کشور ، به پشتوانه مردمی تمامی اهداف ایران اسلامی را به پیش برده و بر خلاف طراحی ها و توطئه های دشمنان، حضور با شکوه مردم موجب ناکامی دوباره آنان خواهد شد.

ولایتی بر توجه و پایبندی همه افراد به قانون تاکید کرد و تصریح نمود: انتخابات عامل وحدت و نمایش اقتدار نظام و کشور است و یقینا مسیر روشن و نورانی ایران اسلامی با حمایت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسوولان ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه