English

معاون اول قوه قضائیه رای خود را به صندوق انداخت

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی موجب عزت، اقتدار و امنیت کشور خواهد بود

معاون اول قوه قضائیه گفت: حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عزت روز‌افزون، اقتدار بیش از پیش و امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی موجب عزت، اقتدار و امنیت کشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه لحظاتی قبل با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی اقدام به شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص پیام این حضور حماسی ملت عزیز پای صندوق‌های رأی گفت: پیام این انتخابات و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی همچون گذشته برای دشمنان اسلام پیامی روشن و واضح است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و با احساس مردم پای صندوق‌های رأی موجب عزت روز‌افزون، اقتدار بیش از پیش و امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: امیدواریم که انشاالله آنچه خداوند برای این کشور، مردم و نظام مقدر داشته در این انتخابات اتفاق بیفتد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بحمدالله تا امروز رقابت‌های انتخاباتی بسیار پرشور و سنگین ادامه داشته و این فضای رقابتی ادامه‌اش امروز صبح با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تکمیل شده است.

معاون اول قوه قضائیه گفت: آنچه به اطلاع ما رسید و ما نیز به صورت جسته و گریخته از صندوق‌های رأی ملاحظه کردیم این است که مردم از ساعت‌ها قبل از شروع رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی در صف‌های طولانی حضور یافتند.

وی درباره گزارشات احتمالی از وقوع مسائل مربوط به انتخابات نیز گفت: هنوز به طور دقیق اطلاعات مربوط به این موضوع را اخذ نکردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی