English

مقام معظم رهبری:

از حضور گسترده مردم سپاسگزاری می کنم/ انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی پیش پس از ریختن رای خود به صندوق سیار 110 فرمودند: از مردم به خاطر حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای سپاسگزارم.

از حضور گسترده مردم سپاسگزاری می کنم/ انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری موج، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری گفتند: توصیه می کنم که هر چه بیشتر و زودتر در پای صندوق های اخذ رای حضور داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب پس شرکت در انتخابات تاکید کردند: اولا خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگزاری می‌کنم، این نعمت بزرگی است.

ایشان تصریح کردند: بحمدلالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند، چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه توصیه من این است که مردم هر چه بیشتر شرکت کنند، خاطرنشان کردند: هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند، معتقدم کار نیک را بایستی در اول وقت آن انجام داد و تاخیر نباید انداخت و معتقدم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است، سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می‌کنند، به اهمیت این کار توجه کنند.

امام خامنه‌ای در ادامه اظهار داشتند: انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است، زیرا کسانی انتخاب می‌شوند که خدمات شهری و روستایی را یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند.

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه مردم با شناخت شرکت کنند و این توصیه من به آحاد مردم است، گفتند: از شما برادر عزیزمان و مسئولان صدا و سیما هم تشکر می‌کنم که زحمت‌می‌کشید و از حضرات خبرنگار هم تشکر می‌کنم که مسئول انجام کار مهم خبررسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه