English

دعوت نهادها و ارگان های مختلف از مردم برای مشارکت در انتخابات

نهادها، ارگان ها و سازمان های مختلف از مردم برای مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

دعوت نهادها و ارگان های مختلف از مردم برای مشارکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج، بنیادشهید، ‌سازمان تامین اجتماعی و مجمع شاهد ایران اسلامی با صدور بیانیه های جداگانه از مردم برای شرکت در این انتخابات دعوت کردند.

بنیاد شهید در بیانیه خود از مردم خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه پرشورتر از گذشته شرکت کرده و بالندگی، عظمت و شکوه ایران اسلامی را به همگان نشان دهند.

در این بیانیه آمده است: مشارکت ملت شریف ایران در تمامی عرصه ها بیانگر بیداری، هوشیاری و علاقه مندی به آینده و سرنوشت خویش است و یکی از این عرصه های مهم، مشارکت در انتخابات است که علاوه بر تعیین سرنوشت خود، آگاهی سیاسی ایرانیان را به سایر ملت ها و قدرت های جهان نشان خواهد داد.

کارکنان تامین اجتماعی حضور گسترده در انتخابات خواهند داشت

همچنین سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی به تمامی مدیران و کارکنان این سازمان برای شرکت در انتخابات فراخوان داد و از آنان خواست که شرکای اجتماعی این سازمان از جمله بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

در این پیام آمده است: از همه می خواهیم تا به تاسی از فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات سرنوشت ساز ٢٩ اردیبهشت ٩٦ که «ضامن حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور است» مشارکت کنند و به سهم خود در ترغیب و تشویق شرکای اجتماعی سازمان به ویژه جامعه شریف کارگران، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارآفرینان و کارفرمایان برای حضور فعال در این رخداد ملی و سرنوشت ساز کوشا باشند.

بدیهی است سازمان تامین اجتماعی حضور گسترده در میدان انتخابات را، پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر «مشارکت همه مردم در پای صندوق های رأی» برای نشان دادن همت و اراده خود در صیانت از «اقتدار و وحدت ملی» ارزیابی می کند. 

حضور همه مردم در انتخابات به اقتدار ملی کشور می افزاید

همچنین مجمع شاهد ایران اسلامی متشکل از فرزندان شاهد سراسر کشور طی بیانیه ای از آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی برای شرکت گسترده و هوشمند در این دو انتخابات دعوت کرد.

در بیانیه مجمع شاهد ایران اسلامی آمده است: خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر کشور همگام با ملت باعزت و سربلند ایران اسلامی بار دیگر حضور یکپارچه میلیونی در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: حضور گسترده و همگانی مردم در پای صندوق های رای به عزت، انسجام و اقتدار ملی کشور برای رایزنی و تعاملات خواهد افزود به همین دلیل حضور در این انتخابات پیمانی مجدد با آرمان های مقدس شهدا و امام شهیدان است.

حضور باشکوه در پای صندوق های رای اتحاد ملت ایران را نشان می دهد

همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس با صدور بیانه ای اعلام کرد: حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی، اقتدار و اتحاد ملت بزرگ ایران را به جهانیان نشان خواهد داد. 

در این بیانیه آمده است:‌ بی ‌شک وحدت و یکپارچگی ملت بصیر و غیور ایران اسلامی حول محور ولایت مطلقه فقیه و ستیز با نظام سلطه و استکبار و بهره‌مندی از فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای اسلام و کشورمان بوده و هست و وفاداری به آرمان‌های بلند امام راحل و خون پاک و مطهر شهیدان عامل اقتدار و پیش‌روندگی انقلاب و نظام اسلامی است.

دعوت انجمن ‌های ورزشی ایثارگران برای حضور پرشور مردم در انتخابات

همچنین 18 انجمن ورزشی ایثارگران با صدور پیام مشترکی از امت غیور ایران برای حضوری گرم و پرشور در پای صندوق ‌های رای دعوت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه