English

وزیر دفاع :

بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات حضور حداکثری مردم در انتخابات است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات نظام سلطه،حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات حضور حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جمع کارکنان وزارت دفاع، با تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تصریح کرد : حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه تضمین کننده ی حیات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و توطئه های خطرناکی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود برای تداوم بحران، جنگ و خون ریزی در منطقه در قالب ناتوی عربی طراحی کرده اند گفت : با نمایش اتحاد، انسجام و قدرت ملی در انتخابات پیش رو قادر خواهیم بود این توطئه شرارت آمیز را خنثی و پشت سر بگذاریم.
سردار دهقان با تاکید بر برگزاری انتخابات در محیطی پر شور و نشاط توام با نظم و امنیت کامل اظهار کرد: آحاد مردم، جریانات، احزاب و سلایق سیاسی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رعایت مر قانون و احترام به نظرات، دیدگاه ها و سلایق طرف مقابل، زمینه انتخاباتی با شکوه و حماسی را فراهم کنند.
وزیر دفاع گفت: بی تردید حماسه مردم در 29 اردیبهشت ماه پشتوانه ای بزرگ و مستحکم برای نیروهای مسلح در دفاع از حریم دین و میهن خواهد بود و روحیه ای مضاعف به آنان خواهد بخشید.
سردار دهقان افزود: از فردای انتخابات و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب باید همه با هم با وحدت و انسجام دست در دست یکدیگر با اقدامات جهادی و جهشی تلاش کنیم تا با سرعت به سمت اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز برنامه بیست ساله کشور و افق 1404 گام برداشته آنها را یکی پس از دیگری محقق نماییم.
وزیر دفاع گفت : رجاء واثق دارم که ملت بزرگ ایران این بار نیز با حضور میلیونی خود حماسه ای بزرگتر و با شکوه تر خلق خواهند کرد و با حضور بی نظیر خود قلب رهبری معظم انقلاب اسلامی و ارواح مطهر حضرت امام (ره) و شهیدان را شاد و مسرور و دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس خواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها روز جمعه 29 اردیبهشت جاری همزمان در سرتاسر کشور برگزار می شود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه