English

عدالت اجتماعی و اقتصادی از خواسته‌های مهم مردم است/برای درک درد مردم دست از زندگی اشراف‌گری بردارید

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه از خواسته‌های مهم مردم عدالت اجتماعی و اقتصادی است و اینکه در جای جای نظام اسلامی تابلو عدالت باید ‌باشد، گفت: زیبنده زندگی این مردم شرایط و وضعیتی نیست که مردم در فقر مطلق باشند و توانایی تهیه آذوقه روزانه خود مشکل داشته باشند.

عدالت اجتماعی و اقتصادی از خواسته‌های مهم مردم است/برای درک درد مردم دست از زندگی اشراف‌گری بردارید

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام رئیسی در جمع پرشور مردم استان مازندران در مصلای ساری با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جوانان با شعور، روحانیت، کسبه، دانشجویان، کشاورزان و همه فرهیختگان گرد هم آمدند که سرنوشتی دیگر برای کشور رقم بزنند.

وی با اشاره به آنچه در حال نظام و قدرت ملی و امنیت جامعه ما را رقم می‌زند،حضور باشکوه مردم در صحنه است، خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم زمان شناس مولفه امنیت ملی کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آنچه که در نظام ما باید مورد تاکید باشد، بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب،وصیت نامه شهدا و قانون اساسی است.

رئیسی با اشاره به اینکه باید نسبت به ارزش والای اسلام در کشور ثابت قدم باشیم،گفت: باید نسبت به جانبازان کشور توجه ویژه‌ای داشته باشیم و نسبت به ارزش‌های اسلام پایبند باشیم.

وی با اعلام اینکه به برکت خون شهدا در منطقه تاثیرگذار هستیم، افزود: به برکت راه شهدا هیچ تصمیمی در منطقه بدون اراده مردم ایران به سامان نمی‌رسد.

این کاندیدای ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: در حال حاضر خواسته‌های مردم عدالت اجتماعی، اقتصادی در جای جای نظام اسلامی است، تابلو نظام اسلامی ما ایجاد عدالت اقتصادی و اجتماعی است و این موضوع باید در کشور نهادینه شود.

وی با اعلام اینکه مردمی که در دوران دفاع مقدس و دوران سختی‌های نظام ایستادگی کردند، در حال حاضر نباید با رنج و مشقت زندگی کنند، افزود: زیبنده نظام اسلامی ما نیست که جوینده کار فضای کسب و کار نداشته باشد.

رئیسی با اعلام اینکه مردم برای تهیه آذوقه دچار مشکل هستند، افزود: زیبنده نیست که تحصیلکرده‌های ما فضای کسب و کار نداشته باشد، اختلاس، فساد و دزدی زیبنده نظام اسلامی ما نیست.

وی با اشاره به اینکه 39 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و مردم ما همچنان با مشکلات معیشتی مواجه هستند، گفت: مردم ما مشکلات را در دوران دفاع مقدس تحمل کردند، اگر قرار است در کشور منابع وجود نداشته باشد باید برای همه نباشد، مردم حاضر هستند مشکلات را تحمل کنند ولی تبعیض را نمی‌پذیرند.

این کاندیدای ریاست جمهوری با اعلام اینکه باید صدای مردم ضعیف جامعه شنیده شود، گفت: بی‌عدالتی و فساد هرگز در جامعه قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه چرا واحدهای تولیدی ما در کشور تعطیل شد، افزود: چرا باید 50 درصد از ظرفیت صنعتی کشور تعطیل باشد، چرا افراد تحصیلکرده ما برای شغل دچار مشکل هستند، چرا مازندران که قطب کشاورزی است مورد توجه نیست، کرامت بسیاری از زنان و مردان به دلیل مشکلات اقتصادی از بین رفته است.

رئیسی اضافه کرد: دولت نباید با نام حقوق زن، حقوق کارگر، حقوق افراد و اقشار ضعیف در جامعه به صورت تزئینی برخورد کند، احترام به مردم وظیفه دولت است.

وی با اعلام اینکه چرا در کشور 250 هزار کارگاه تولیدی تعطیل است، افزود: می‌گویند نقدینگی نیست، در این دولت که میزان نقدینگی سه برابر شد، وزیر صنایع اعلام می‌کند که اگر هزار میلیارد به بنده بدهند من مشکل کار در کشور را حل می‌کنم.

رئیسی در این زمینه ادامه داد: آیا در کشور مشکل نقدینگی وجود دارد،آیا این نقدینگی تبدیل به یارانه شد، در اختیار کارمندان قرار گرفت، غیر از اینکه این نقدینگی در اختیار آدم‌های بدحسابی قرار گرفت که همان پول را دوباره به بانک‌ها داده و سود دریافت می‌کنند.

این کاندیدای ریاست جمهوری با اعلام اینکه در حال حاضر 11 میلیون جوان آماده ازدواج هستند،افزود: تنها 500 هزار نفر در انتظار دریافت وام ازدواج هستند، بنده به شما اعلام می‌کنم اگر تنها دو نفر از افرادی که تسهیلات بانکی به صورت نامتعارف در اختیار گرفتند به برگردانند همه مطالبات مردم قابل پرداخت است.

وی با اعلام اینکه امکان ایجاد شغل در کشور وجود دارد، افزود: منابع موجود در کشور پاسخگوی نیازهای کشور است، چون ظرفیت‌های بسیار مناسبی در کشور وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه