English

نماینده تهران:

۲۹ اردیبهشت، مردم دنیا پیام امنیت و آرامش را از ایران خواهند شنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۹اردیبهشت مردم دنیا از ایران پیام امنیت و آرامش را در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری خواهند شنید.

29 اردیبهشت، مردم دنیا پیام امنیت و آرامش را از ایران خواهند شنید

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام احمد مازنی در همایش حامیان روحانی در شهر دهدشت افزود: تاریخچه ملت‌ها سربلندی ها و نشیب هایی دارد که بعضا با استبداد داخلی و استیلای خارجی و یا جنگ های ناخواسته، مردم مورد هتک حرمت قرار گرفتند، اما مقاطعی هم داریم که ملت ایران بویژه مناطقی خاص تصمیمات تاریخی گرفته اند و عزت خود  را تضمین کرده اند.

وی بیان کرد: وقتی نگاه می کنیم سالهای دور را که اقوام مختلف از میهن عزیز ایران مظلومانه دفاع کردند قوم لر در همه تاریخ این سرزمین، تحول خواه و آزادی طلب و اصلاح طلب بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاجایی که اطلاع دارم مردم این منطقه از دوره اسکندرمقدونی تا حالا اصلاح طلب بودند و تصمیمات تاریخی این قوم حق شناس که به هنگام و درست بوده  در سرنوشت ایران عزیز تاثیر گذار بوده است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس مردم عشایر منطقه کهگیلویه در دفاع از ناموس ملت نقشی تاریخی ایفا کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما می گوییم انقلاب یکبار و اصلاحات برای همیشه و وقتی در سال ۷۶شما متوجه شدید که عده ای می خواستند قوه مجریه را با انتخاب خود مدیریت کنند که بر اساس خواست و رای شما نباشد شما با ۲۱میلیون رای به خاتمی زمینه را برای خلق پیروزی فراهم کردید و شرایط انحراف در مسیر انقلاب را قطع کردید و دوم خرداد را آفریدید و سالها در چارچوب جامعه مدنی مورد نظر نبی خدا(ص)و سیدالشهدا(ع) اصلاحات بر اساس مکتب اباعبدالله و مکتب امام راحل حرکت کرد.

مازنی سال ۸۴ را یکی از نشیب های کشور دانست و گفت: این ۸سال که به پایان رسید همه تحول خواهان و عدالت طلبان و همه کسانی که دل در گرو انقلاب و اندیشه امام و ایثار رزمندگان داشتند به این نتیجه رسیدند که با حرکت محکمی انقلاب را از مسیر انحرافی به مسیر درست برگردانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصلاح طلب و اصولگرای معتدل دست به دست هم دادند و بر اساس عقل و زمان شناسی شخصیت مدیر و مدبر را بنام حسن روحانی برگزیدند. ما تفاوت بین دو ادعا را فهمیدیم امروز رقابت بین دو دیدگاه است.

مازنی تصریح کرد: نگاهی با هتاکی قطعنامه صادر و آن را کاغذ پاره می دانست و موجب اجماع جهانی علیه ما شده بود و نگاهی دیگر سردارانی چون محمدجوادظریف و شیخ دیپلمات ما با هدایت مقام معظم رهبری برابر قدرت ها مذاکره کردند تا ثابت کنند که ملت ما اهل گفت و گو، مدارا و اهل اخلاق است و توانست در بازی برد -برد با همه دنیا پیروز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در نگاه امام و رهبری باید فضا را برای سرمایه گذاری فراهم و سرمایه گذار باید احساس امنیت کند چون پول تقسیم کردن هنر نیست بلکه هنر توسعه ریل و کشاورزی و دیگر ملزومات یک جامعه پیشرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: مردم باید پاسخ دهند آیا می خواهند اسب سرکش را در سال ۸۴ حرکت دهند و یا اسب امید را مثل سال ۹۲ در فضای امن حرکت دهند و از سر عقل و تدبیر ارتباط با جهان برقرار کند.

مازنی عنوان کرد: با صبر ملت و اخلاق مداری روز ۲۹ اردیبهشت مردم دنیا از ایران پیام امنیت و آرامش در سایه هدایت های مقام معظم رهبری خواهند شنید و دکتر روحانی همانطور که به مردم قول داده بود تحریم های هسته ای را بردارد و دیروز قول مردانه داد در دوره بعد بقیه تحریم ها را بر می دارد و  کشور در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

مازنی در پایان اضافه کرد: چهار سال اول دولت دکتر روحانی آوار برداری بود و چهار سال آینده دوران کاشت، داشت و برداشت با مدیریتی که در سایه اندیشه امام و رهنمودهای رهبری نظام و سیاست ایشان تحقق می یابد خواهد بود و روز ۲۹ اردیبهشت با احترام برای سایر جریان ها جلوه ای دیگر از شکوه مردمی را نمایش می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه