English

رییسی:

امنیت کشور در گرو مبارزه با فساد/ساختارهای فسادزا باید اصلاح شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید روزی یک پرونده فساد در کشور داشته باشیم، گفت: امنیت کشور در گرو مبارزه با فساد است.

 امنیت کشور در گرو مبارزه با فساد/ساختارهای فسادزا باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام ابراهیم رییسی در پاسخ به پرسش اختصاصی خود در بخش دوم مناظره اقتصادی مبنی بر اینکه برنامه شما برای برخورد با فساد اقتصادی و رانت خواری، به ویژه فساد سازمان یافته چیست؟گفت: ساختارهایی در کشور فساد زا است که باید دولت آن را اصلاح کند. نباید روزی یک پرونده فساد در کشور داشته باشیم.
رییسی ادامه داد: فساد در کشور فراجناحی شده و دولت ها همدیگر را متهم می کنند. این اصلا زیبنده نظام اداری ما نیست که هر روز یک فساد رخنه کند.
نامزد انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: راه مبارزه با فساد اداری، اصلاح ساختار و انتخاب افراد صالح برای امور است.
رییسی تاکیدکرد: اگر دستگاه نظارت گزارش داد که فلان فرد فاسد است با حساسیت برخورد شود؛ یعنی اگر فساد زیر عمامه من و آقای روحانی یا زیر کت آقای جهانگیری یا قالیباف بود فرقی ندارد؛ باید با حساسیت برخورد شود.
وی اضافه کرد: اولین کسی که در این شرایط باید حساس باشد رییس دولت است؛ اینکه به آقای روحانی اعلام کنند که نزدیکترین فرد به شما فساد میلیونی می کند و در این باره مقاومت شود این هیچ سازگاری با اصلاح نظام اداری ندارد.
رییسی عنوان کرد: ما معتقدیم اگرنظام اداری ما بخواهد اصلاح شود ما در دولت کار و کرامت مصمم می شویم در هیچ جای نظام اداری کشور فساد رخنه نکند.
وی ادامه داد: ما در سازمان بازررسی آسیب زدایی فراوان کردیم این یعنی اگر کسی فاسد بود گوشش را بگیرند بیرون بیاندازند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مشکل امروز ما این است که مردم دغدغه فساد اداری در کشور دارند و این مساله قابل حل است زیرا با یک عزم و اراده راسخ می شود فساد را حل کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه