English

روحانی:

کاندیداها بگویند قبلاً چه کار می‌کرده‌اند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم انتظار دارند کاندیداها در مناظره امروز در زمینه مسائل اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند و بگویند که قبلاً چه کار می‌کرده‌اند، چه ارتباطی با مسائل اقتصادی داشته‌اند و چگونه می‌خواهند مسائل اقتصادی را برطرف کنند.

 کاندیداها بگویند قبلاً چه کار می‌کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دور ریاست جمهوری بعدازظهر امروز پیش از برگزاری آخرین مناظره انتخاباتی کاندیداها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مناظره امروز هم به دلیل آنکه آخرین مناظره است و هم به دلیل اینکه مسائل اقتصادی مطرح می‌شود دارای اهمیت است.

وی افزود: انتظار مردم این است که کاندیداها اولاً در زمینه مسائل اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند و بگویند که قبلاً چه کار می‌کرده‌اند، چه ارتباطی با مسائل اقتصادی داشته‌اند و چگونه می‌خواهند مسائل اقتصادی را برطرف کنند. ثانیاً هر قولی که به مردم می‌دهند منابع آن را اعلام کنند و بگویند که پولی را که می‌خواهند به مردم بدهند را از حقوق چه کسی می‌خواهند بدهند و چگونه تورم ایجاد می‌شود.

این کاندیدای انتخابات بیان کرد: اگر در مناظره همه مسائل به صورت شفاف و روشن برای مردم بیان شود حتماً مناظره مفیدی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه