English

محمدی ری‌شهری:

امام(ره) بر رعایت اخلاق در صحنه مبارزات انتخاباتی سفارش می‌کرد

یک عضو مجلس خبرگان گفت: در جامعه اخلاقی- اسلامی، اخلاق انسان در سرنوشت او موثر است.

امام(ره) بر رعایت اخلاق در صحنه مبارزات انتخاباتی سفارش می‌کرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله‏ محمد محمدی ری ‏شهری روز گذشته با حضور در  غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، در حاشیه بازدید از آثار منتشره موسسه گفت:عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره اهمیت رعایت اخلاق سیاسی در شرایط کنونی جامعه تصریح کرد: در فضا و شرایط کنونی نیازمند رعایت اخلاق در همه سطوح جامعه، بخصوص در صحنه مبارزات انتخاباتی هستیم.
 آیت‌الله‏ ری ‏شهری اظهار کرد: توصیه اکید امام راحل بر رعایت ارزشهای اخلاقی مبتنانتشاری بر اسلام در همه شرایط، بخصوص در زمان تبلیغات انتخاباتی بود و ما باید نگهبان  این اندیشه باشیم.
وی افزود: با عنایت به ارزشهای اخلاقی و اسلامی مد نظر امام خمینی(ره)، شایسته است که این توصیه امام را که توصیه مقام معظم رهبری نیز هست، در همه شوون  جامعه بخصوص در حوزه سیاست بکار ببندیم؛ چراکه از منظر امام اخلاق اسلامی نیز سیاست است .
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره اهمیت پرداختن به اندیشه و سیره حضرت امام خمینی(ره) برای جوانان تاکید کرد:  اندیشه امام جوان پسند است؛ و شایسته است که  با تسهیل سازی این اندیشه برای جوانان در قالب های مختلف و با استفاده از فضای مجازی، بیش از پیش در ترویج سیره امام تلاش صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی