English

امینی در گفت و.گو با موج

یک انقلابی تمام عیار می تواند رئیس جمهور پاکدست باشد

یک کارشناس مسائل سیاسی درباره ویژگی هایی که رئیس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از آن برخوردار باشد گفت: رئیس جمهور در کشورمان باید یک انقلابی تمام عیار باشد.

 یک انقلابی تمام عیار می تواند رئیس جمهور پاکدست باشد

محمود رضا امینی در گفت و گو با سرویس سیاسی خبرگزاری موج با ا علام این مطلب افزود: رئیس جمهوری که بخواهد تفکر پاکدستی را علم کند باید یک انقلابی تمام عیار بوده و به فکر خانواده و اقوام خود نباشد.
وی اظهار کرد: رییس جمهور انقلابی اجازه ورود نزدیکان خود به قدرت را نمی دهد و ویژه خواری و شادخواری را سزاوار هیچ مدیری نمی داند.

این استاد دانشگاه در ادامه تصریح کرد:سوابق کاندیداها ، عملکردشان ، تربیت خانوادگی آنها، نقش های اجتماعی که ایفا می کنند نشان از ظرفیت دینداری آنها و تفکر پاکدستی و پاک فکریشان دارد. واقعیت این است که برخی از نامزدها در رفتارهای اجتماعی و سوابق خود و کنش هایی که در جامعه داشته اند نشان دادند که میل به قدرت طلبی ، میل به ثروت اندوزی و مباح دانستن اشرافی گری سوق پیدا کردن به لیبراسیم و غرب گرایی، برنتابیدن هیچ گونه مخالف ، منتقد و معارض ، نداشتن توان فکری و مدیریتی از یک سو و تعدادی دیگر از نامزدها خود را مدعی ساده زیستی مراقبت کردن از ورود اقوام و آشنایان ، خادم بودن  برای مردم  ، انقلابی بودن ، عدم وابستگی به قدرت های بیگانه، دشمن ستیزی ، تولید ثروت اما برای رفع نیازهای جامعه و فقرا و فکر و تدبیر لازم مدیریت از سوی دیگر حضور دارند. گروه دوم حتی انتقاد پذیر هم هستند.

امینی در بخش دیگری به این نکته اشاره کرد: می توان گفت  که به طور کلی در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم تفکر پاکدست و هم تفکر پاک فکری وجود دارد و هم تفکر ناپاک و این مردم هستند که باید اطمینان کند به افرادی که تفکر پاکدستی و پاک فکری دارند و به عملکرد توجه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه