English

گزارش وزیر اطلاعات در مورد مقابله با نفوذ دشمن

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر اطلاعات در مورد بسترسازی‌ها برای تأمین امنیت کشور و خنثی‌سازی عملیات‌های خرابکارانه توسط این وزارتخانه در مجلس خبر داد.

گزارش وزیر اطلاعات در مورد مقابله با نفوذ دشمن

به گزارش خبرگزاری موج؛ بهروز نعمتی با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز(سه‌شنبه یکم تیرماه) گفت: آقای علوی در جلسه غیرعلنی امروز(سه‌شبنه) گزارش مفصلی در خصوص ایجاد و بسترسازی برای تأمین امنیت جهت سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی را مطرح کرد. ایشان همچنین شواهدی از نفوذ بیگانگان و اقداماتی که برای مقابله با نفوذ دشمن صورت گرفته را تشریح کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر اطلاعات، ایجاد وحدت و همدلی در کشور می‌تواند امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری درکشور را فراهم کند.

نعمتی با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات در مورد خنثی‌سازی عملیات تروریستی در تهران، یادآور شد: بر اساس گزارش ارائه شده این عملیات از خارج از کشور و توسط گروه‌های تکفیری سازماندهی شده بود.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اشراف وزارت اطلاعات و همکاری این وزارتخانه با سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی چتر اطلاعاتی خوبی در کشور وجود دارد و مردم نباید نگران چیزی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی