English

رئیسی در گفت‌و‌گوی ویژه خبری:

دولت سالی ۶ درصد مسکن مهر را پیش برد/با شرایط فعلی که دولت پیش گرفته تا ۱۰ سال دیگر مشکل بیکاری برطرف می شود!/دولت کار و کرامت حقوق نجومی ندارد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از صنایعی که اشتغال ایجاد می کند مسکن است و دولت سالی ۶ درصد مسکن مهر را پیش برده و می توانست در سال اول اجرا شود.

دولت سالی 6 درصد مسکن مهر را پیش برد/با شرایط فعلی که دولت پیش گرفته تا 10 سال دیگر مشکل بیکاری برطرف می شود!/دولت کار و کرامت حقوق نجومی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب یک‌شنبه 17 فروردین در گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار داشت: اینکه می‌گویند کسی که یک ساعت در هفته کار داشته باشد دیگر بیکار نیست در عرف جامعه و مردم پذیرفته نیست.

وی افزود: اگر با همین شرایطی که دولت دارد شغل ایجاد می‌کند پیش برود 10 سال طول می‌کشد تا آمار فعلی بیکاری حل شود مشروط به اینکه در این مدت اصلاً بیکاری اضافه نشود درحالی‌که هرسال تعداد زیادی فارغ‌التحصیل به چرخه تقاضای شغل افزوده می‌شود.

رئیسی بابیان اینکه حتماً یک تا یک و نیم میلیون شغل در سال باید ایجاد شود، خاطرنشان کرد: ما 17 هزار کارگاه تعطیل داریم که باید سریعاً به کار بیفتند.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد:  ما اعلام کردیم که کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌ تعطیل باید سریعاً وارد چرخه کار بشوند و این امکانش وجود دارد.

وی بابیان اینکه ما زیرساخت‌های گذشته را نباید از دست بدهیم و این موردتوجه ماست، گفت: کشور ما 3 هزار کیلومتر با دریا ارتباط دارد، برخی از کشورهای اروپایی خیلی کمتر از ما با دریا ارتباط دارند اما تولید ناخالصی‌شان از این راه 50 درصد است اما آمار ما فقط 2 درصد است.

رئیسی تأکید کرد: تولید مسکن را در کشور می‌توانیم فعال کنیم. هم زمینش موجود است، هم مصالحش و هم بیشتر نیازهای مسکن در کشور تولید می‌شود. اگر ساخت مسکن فعال شود هم مشکل مسکن مردم و جوانان حل می‌شود و هم ایجاد اشتغال می‌کند.

این خبر تکمیل می شود...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی